کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پله دوم : امور فرهنگی

   طبق صحبت هایی که دوشنبه پیش -دوم بهمن- با خانم برزگری داشتیم به این نتیجه رسیدیم چون این فیلم (پله آخر) هنوز اکران نشده ولی مجوز اکران داره، شرایطش خاصه! و بهتر اینه که به جای منتظر موندن تا اکران کشوری، مستقیما با آقای دکتر میراحمدی صحبت کنیم ...



   سه شنبه پیش -سوم بهمن- با آقای شکوری رفتیم امور فرهنگی. دکتر بین جلساتشون ما رو پذیرفتن. به نظر بنده که اول-بار بود ایشون رو می دیدم، برخورد خیلی خوبی داشتن و از وجود این رویه که اکران در دانشگاه ما پیش از اکران کشوری باشه که موجب برجسته شدن نام دانشگاه میشه، استقبال کردن. 

   مورد دیگه ای که صحبت شد هزینه ی فیلم بود که مثل سابق، هزینه از بلیط فروشی تامین میشه. در مورد هزینه تالار و آپارات هم دکتر گفتن با من! (یعنی با دکتر!) 

فقط میمونه مسئله پیام های اخلاقی که باید دکتر صالحی زاده نظر بدن...


   همون روز سراغ دکتر صالحی زاده هم رفتیم و قرار شد در هفته آینده نظرشون راجع به فیلم + نظر حراست در مورد عواملی که احتمالا قرار هست بیان رو بگن.

   بنده فردا -هشتم بهمن- میرم که ایشالا نتیجه رو بپرسم.


* از حاشیه های این جلسه این بود که دکتر صالحی زاده اسم منو یاد گرفتن ولی آقای شکوری یاد نگرفتن! 

* اتفاق جالب دیگه هم این بود که دکتر گفتن "... خب داستان فیلم رو تعریف کن!"  منی که این همه راجع به این فیلم خواندم و این همه راجع بهش واسه همه توضیح دادم قشنگ هـنـــــگ کرده بودم! و به بدترین حالت ممکن داستان رو گفتم! حالا وسط اون داستانِ قشنگ من ، جناب منشی محترم تشریف آوردن که یه امضایی از ایشون بگیرن و خیلی شیک کارد خورد وسط عرایض بنده ! 


   در ادامه پیگیری ها قرار شد من راجع به هزینه فیلم با تهیه کننده یه صحبتی بکنم که البته ایمیل فرستادم ولی هنوز جواب ندادن.


   تاریخ احتمالی اکران هم اوایل اسفند خواهد بود (یه کم عقب افتاد باتوجه به زمان لازم برای تبلیغات و جواب گرفتن از امور و برخورد نداشتن با پروژه های دیگه) 


   

   فعلا دست به دعاییم ... !


[ فعالین : آقای شکوری، خانم جهانی، خودم!
  باتشکر خیلی خیلی زیاد از آقای شکوری ]

نظرات 12 + ارسال نظر
به آقای شکوری شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 15:57

اگه به نظرتون لازمه "طرح پروژه" رو بذارم تو وبلاگ. شاید به درد آیندگان هم بخوره! :)

طلاکوب

سارا حنانی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 17:57

دست به دعاییم که جور بشه ایشالا

سبا حق طلب شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 18:34

خسته نباشی دلناز جان.کمک خواستی بگو

ترابی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 20:02

چقد عالی
اگه کمکی خواستی بگو

مرادپور یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 07:41

چه عالی! همه چیز داره خیلی خوووووب پیش میره!!! واسه کمک ما رو هم خبر کن....

جهان یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 09:47


خسته نباشی دوست جونم.
من که کاری نکردم جز همراهی

به خانم طلاکوب یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 10:49

قطعا مفیده
به شدت مفیده
خوبه بذارید و پیشنهاد میکنم به خانم حنانی که پستی که با عکس اون درخواست پروژه مزین خواهد شد رو جدا تو برگه ها بذارن به عنوان استاندارد فرم طرح

شکور

شاه توری یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 16:49

عنوانو خیلی خوب انتخاب کردی.منم هستم.بلیت فروشی:))

yasamin یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 17:20

درود بر تو روزی که ...(بقیه شو بلد نیستم از آقای شکوری بپرس!)
من که فقط بیرون گود واسادم و تشویق می کنم!
ایشالا تعالی من هم در کنارت خواهم بود

راد هستم یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 18:11

آفرین! تا اینجاش عالی بودین! ایشالا به بعدش هم با برنامه پیش برین حله!

به یاسمین طلاکوب سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 13:13

درود بر شما روزی که زاده شدید و روزی که به دیار باقی هجرت خواهید نمود
شکور

بله...! مرسی!
بالاخره به اندازه چهار فاکتوریل احتمال برای اسم ما وجود داره دیگه!

طلاکوب

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 22:43

ممنون از اعلام آمادگی دوستان! این مراحل امور فرهنگی تموم بشه برای کارای اجرایی روی کمکتون حساب میکنم!

به جهان : همراهی خیلی مهمه ... خیلی!
به شاهتوری : بلیت فروشی ... !
به یاسی : ایشالا تعالی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد