کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ازتون ممنونم

ترم داره به پایان میرسه 

به نظرم دو مسئول خیلی تو سمت هاشون خوب عمل کردن 

خانم مرادپور و خانم حنانی... 

بقیه ی مسئولین هم خیلی کمک کردن و دستشون درد نکنه ولی استمرار و نظم این دوستان و اینکه کمتر مشکلی در زمینه ی کانکس و وبلاگ وجود داشت من رو مشتاق کرده بود که به صورت اختصاصی از این دو دوست تشکر کنم... 

از مسئول اساسنامه خواهش میکنم در صورت موافقت این دوستان همچنین خانم شاهتوری(خانم عسگری به نظر من هنوز آماده نیستن)، همچنین خانم ها طلاکوب و مشعشع، و خانم ترابی، این مسئولین برای ترم بعد هم با رای گیری اعضا (مطابق با اختیار اساسنامه ای)، در سمت هاشون ابقا بشن...

 

 

شکورم

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا حنانی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 00:08


هیجان زده می شویم

مرادپور جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 13:31

ممنون شما لطف دارید!!! کار خاصی نکردم! ازین بهترا باید عمل می کردم!!!! ایشالا ترم بعد....

دلنــاز طلاکوب شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 15:59

با اجازتون ما رفع زحمت می کنیم معاونین مشتاق جایگزین بشن!

شا توری یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 16:43

با احترام تمام
من نمیخام دوباره مسئول آرشیو بشم یا بمونم.ترجیح میدم این اندک تجربه مو به خانم عسگری بدم

yasamin یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 17:14

اجازه بدین یه استراحتی داشته باشیم خصوصا اینکه دلناز پروژه پله رو هم داره با فراغ بال بیشتری به این موضوع بپردازه بهتره

از طرف یک دوست دل سوز(!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد