کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رونوشت به آقای شکوری

تاریخ ارسال سه شنبه 3 بهمن ماه سال 1391 ساعت 17:52

ارسال کننده مریم  

عنوان نامه نقد فیلم جاده

متن نامه

سلام آقای شکوری

من خاقانی ام،همون که قرار بود برای فیلم جاده مطلب بنویسه. تو جواب کامنتم نوشته بودید این مطلبو به دستتون برسونم. اگه می شه با ای میل بفرستم، پست الکترونیک کانونو بهم بگید اگرم باید حضوری بیام منو از محل کانون خبردار کنید. با تشکر

نظرات 3 + ارسال نظر
امید صفایی سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 21:24

فکر کنم منظورشون صفایی بود
توی اون پست من گفتم اگه دوست دارید نقدتون رو میل کنید یا حضوری بیاید
توی این هفته من نیستم و دوشنبه آینده برای کلاس تئوری فیلم میام دانشگاه خبر هم ندارم از بچه های کانون کسی هست یا نه
ایمیلم: omidgt2@yahoo.com

شکور چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 20:03

سلام...
اشتباه شده
مدیر اجرایی و کسی که باهاش حرف زدید من نبودم
صفایی بوده

مریم پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 11:56

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد