کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد مطالعه: عوامل تولید فیلم.

سلام
از خوندن کامنت هائی که بچه ها بر پست 10/26 آفای رسولی نوشتن فکر کردم شاید بد نباشه برای آشنایی مختصر و دست و پا شکسته به لینک زیر سر بزنند.
http://asta.blogfa.com/post-11.aspx
نظرات 7 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 04:22

خانم حنانی اگه دسته ی بهتری برا این پست داریم لطفا زحمت تعویضش رو بکشید.
ممنون.

تغییرش دادم به "اخبار هنری"
بهتر نیست؟
حنانی

ترابی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 08:55

خیلی خوب بود
ممنون

جهان یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:35

خوندم.ممنون

شکور یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 11:27

این یه پست کاربردیه
به نظرم باید یه موضوع تعریف کنیم
موضوعی که این مسائل که باعث آموزش اعضای کانون میشه رو در بر بگیره
خانم حنانی...نظرتون چیه؟
اینطوری طرف میتونه با کلیک روی موضوع تمام آموزش هایی که تا حالا داده شده رو ببینه
شکور

من فکر میکنم تا وقتی یه رویه ی ثابت برای ایجاد پست هایی که منحصر به یک موضوع باشند وجود نداشته باشه دلیلی برای ایجاد یک موضوع براشون نیست
این نظر منه
باید صحبت کرد روش
_________________________
پ.ن: شما امروز این نظری که ساعت 11:17 گذاشته بودین رو حدودای ساعت 1 جزو نظراتی که در رابطه با موضوع بندی ها گذاشتید و من به همشون!! بی توجهی کردم حساب کردین!!!!!!!!
آقای شکوری ابلاغ یه مدت زمانی واسش پیش بینی شده ها!
حنانی

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 10:39

ممنون آقای حیدری گل
اتفاقا من هم یه سری جزوه ی خوب PDF و Word داشتم که بعلت کثرت کار ضبط نتونستم ربای کانون کپی کنم
انشاالله جلسه ی بعدی ضبط که میام اونا رو هم میارم
بازم مننون دوست جدید

به خانم حنانی چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 20:45

راست میگید
معذرت میخوام
شکور


حنانی

سبا ح پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 18:21

like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد