کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول وبلاگ کم می آورد

تاریخ ارسال جمعه 29 دی ماه سال 1391 ساعت 10:11
ارسال کننده
عنوان نامه questions:)
متن نامه
salam :)
1- mishe begin karaei ke too kanoon anjam midan bacheha chie va man age bekhaym ozw shim che karaei bayad bokonim wa che karaei anjam midim
2- kelasaye akasi wa film etoon moshakhas shod keye?
3-mishe fa'aliathatoono be ma email konin?
ba tashakkor!:)

این چندمین نامه و کامنتیه که تو این مدت در رابطه با چگونگی عضویت تو کانون و فعالیت هامون داره میاد و من واقعا نمیدونم جواب دقیق به این سوالا چیه
باید یه متن دقیق مشخص برای پاسخ به این سوال ها تهیه کنیم و دوستانی که واسشون سوال پیش اومده رو به اون پست ها ارجاعش بدیم
لطفا همفکری کنید:)

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور جمعه 29 دی 1391 ساعت 22:16

یک موضوع پیش از اصلاحات در وبلاگ وجود داشت به نام «درباره کانون» که پاسخ به این سوالات و همچنین پست هایی که میتونست درمورد کانون توضیحی بده که این افراد بتونن با استفاده از اون، به پاسخ سوالهاشون برسن وجود داشت...یا باید اون موضوع احیا بشه یا اینکه متنی که توضیح دهنده ی تمامی سوالات مشابه هست تهیه و در قسمت «برگه» ها (نه پست ها) قرار داده بشه...
من قبلا خیلی پست درمورد این مسائل نوشته ام...
شکور

مهدی جمعه 29 دی 1391 ساعت 22:35

سلام
من خودم فکر نکنم عضو باشم (!) ولی اینجا نوشته:
http://filmclub-sbu.blogsky.com/pages/asasname/

توفیقی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 11:58

ولی قبول کنین ورود اولیه کانون کمی گیج کننده است

100%
من خودمم قشنگ یادمه به سختی با شیوه عضویت کانون ارتباط برقرار کردم
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد