کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شیپور کانون به صدا در می آید

چند روزیه به صورت حضوری و غیر حضوری پیگیر کارهای اولیه جشنواره فیلمهای مدرن هستم و گویا 28 تا 30 بهمن ماه یعنی شنبه تا دوشنبه تالار مولوی پیش رزرو شد و بازهم گویا تا جایی که خانم برزگر گفتن با طرح موافقت شد و فیلمهارو شنبه میبینن و دیگه کارها شروع میشه

بچه ها به شدت آماده باشید که باید یه جشنواره منظم و شیک برای اون دسته دانشجویان فرهیخته و اهل فیلم که قراره یه سری فیلم مدرن ببینن برگزار کنیم

فیلمهای ارسالی به امور فرهنگی اینها خواهند بود:

سونات پاییزی / استاکر / جاده / یادداشتهای کشیش دهکده / یک متهم به مرگ گریخت / راشومون / ایثار

اگه بچه ها همکاری کنن تو ذهنم هست که یه ویژه نامه خیلی جمع و جور هم چاپ کنیم که خود بچه های کانون نقد بنویسن و در مورد کارگردانهای این فیلمها توضیح بدن

همچینین قبل از هر اکران در مورد کارگردان و فیلمش یکی از بچه ها روی سن توضیحاتی بده

و چاپ و طراحی پوستر و بنرها

و خیلی کارای دیگه

خلاصه که کانون با قدرت ترم جدید رو شروع میکنه و این یه سلسله اکران بزرگ در شروع ترم جدید هست

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 22:45

خیلی عالیه اگه پخش بشه . . . کانون کارش درسته
ور برای عموم آزاده؟ یعنی از خارج از دانشگاه هم راه میدین؟

والا از بیرون دانشگاه اگه بدونیم کسی قراره بیاد باید هماهنگی صورت بگیره که جلوی درب دانشگاه مشکلی براشون پیش نیاد

امیر حیدری پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 01:58

در مورد برسون تو تعطیلات یه چیزی مینویسم میل میزنم بهت. و اگه وقت شد تارکوفسکی.
برگمان کوروساوا هم گمونم اونقدر طرفدار داشته باشن بین بچه ها که بقیه این مسئولیت رو قبول کنن.

امیر حیدری پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 02:00

راستی نسخه دی وی دی یک متهم به مرگ گریخت رو دارم. اگه نداشتی کیفیت خوبش رو بگو بیارم.

جهان پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 12:55

کمک میکنم شدیییییییییید

ترابی پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 15:36

خیلی عالی از الان اعلام آمادگی میکنم

مرادپور پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 17:32

تو پوسترینگ که شرمندتون شدم!!! نتونستم خودمو برسونم! ولی تو کارای بعدی هر کاری از دستم بربیاد دریغ نمی کنم!!!!

راد پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 23:36

واسه پخش یا هرچی هستم!

شکور جمعه 29 دی 1391 ساعت 22:06

ملت تو پروژه های کانونی موظفن که فعالیت کنن
همه باس باشن...(البت میدونم که قدرت الزام آور محکمی وجود نداره)
...

مریم شنبه 30 دی 1391 ساعت 01:08

سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشدم.برای من خیلی جالبه، به خصوص جاده و راشومون.
من عضو کانون نیستم ولی اگه امکان همکاری هست می تونم درباره ی فلینی بنویسم و کلن در زمینه ی اکران ها همکاری داشته باشم.

به امیر حیدری شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:05

آقای حیدری عزیز ممنون
آره حتما این کار رو زحمتش رو بکش و در مورد برسون بنویس چون من خودم هم در نظر داشتم شما هم بنویسی و هم اون روز روی سن در مورد دوتا فیلم برسون روی سن صحبت کنی
اون فیلم هم دارم دی وی دیش رو ممنون که گفتی

به مریم خانم شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:09

میتونید با همکاری توی این پروژه عضو کانون بشید
نقدتون هم در مورد جاده حتما بنویسید و یه جوری به من برسونید که بخونم
کلا پیگیر خبرها و کارای اکران باشید از طریق وبلاگ و حضوری هم تشریف بیارید کانون بهتره

milad سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 15:30

like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد