کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تولید فیلم (جابجایی خاطره ها)


سلام

به روزهای جابجایی از کانکس نزدیک و نزدیک تر می شیم و منم مسئولیت ساخت یه فیلم از این رویداد رو بعهده گرفتم...

درسته که خودم این پیشنهاد رو دادم...اما فکر نمی کردم خودم بخام قضیه ساخت رو عهده دار بشم...

ضمنا این یه پروژه ی شخصی هست ...

در هر حال احتمال خیلی بالا برا هفته دیگه این دو اتفاق باهم شروع می شه...هم جابجایی و هم ساخت فیلم...

برای همین هم من باید تیم عواملم رو ببندم و خودم هم برم رو ساختار این فیلم کار کنم...

برای این فیلم به

برنامه ریز و دستیار کارگردان:

مدیر تولید:

تصویربرداران:

دستیار تصویر:

هماهنگی:

صدابردار:

بازنویس متن:

دستیار صحنه:

عکاس (پشت صحنه):

تصویربردار (پشت صحنه):

نیاز داریم...و همچنین این نکته که دوستانی که وسایل فیلمبرداری مثل دوربین عکاسی سه پایه،پروژکتور یا هروسیله ای که فکر می کنن به درد کار ما می خوره بیارن.هر شکل و کیفیتی هم داشته باشه تفاوتی نداره...

لازمه که به این نکته اشاره کنم که لزوما حضور در پشت صحنه فیلم بعنوان عوامل این نیست که گروه تولید فیلم تو اثاث(اساس)کشی کمک نکنن...همه باهم هستیم...

اما دوستای خوب...

این اولین همکاری من بعنوان کارگردان با بچه های کانون هست...برای همین یه حس خیلی خاص ناگفتنی دارم...

حتی کمی هم استرس...چون خیلیاتون شاید منو نشناسید و اصلا ندیده باشید...برای همین یه کم قوت قلب می خوام...

هم از جدیدها و هم از قدیمی ها

بهم می دید...؟؟

...

اکران "ضامن دار" (اولین حضور من در کانون فیلم-شهریورماه 1390 هجری خورشیدی)

نظرات 12 + ارسال نظر
ترابی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 21:52

در کدوم زمینه خیلی وارد نیستم اما هرجایی که باشه کمکتون میکنم
البته اگه یکم یا حداکثر دوم بهمن باشه

خیلی ممنون
فعلا اعلام آمادگی مهمه...
رسولی

پیروز بخت سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 22:04

والله من ک ازاین چیزا چیزی حالیم نیست ولی هرجا دیدین میتونم عملکرد داشته باشم بگین اعم از جاروکشی جت اسکی دیوار چینی تا ثریا به صورت مسقیم و غیروو......


جت اسکی؟
بدل کارید؟
...
ممنون خوبه...
رسولی

امیر حیدری چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 03:38

دروود بر تو که این مسئولیت رو تقبل کردی. امیدوارم تا قبل از اول بهمن این اتفاق بیافته.

ممنونم دوست من...
اما احتمال زیاد اواسط هفته اول بهمن ماه این اتفاق می افته...
خوحال می شیم ببینیمت...

مسعود چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 11:43

اقا من از این کارایی که نوشتید سر در نمیارم،ولی حتما اونجا هستم که هر کمکی بتونم انجام بدم چه تو ساخت فیلم چه تو اسباب کشی.

ممنون گلپسر...

محسن قدکساز چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 12:19

من چندتا از اینایی که گفتید اصلن نمیدونم یعنی چی، ولی تو جلسه 1شنبه 1بهمن ساعت1 حتما شرکت میکنم.

ممنون
تو اون جلسه خیلی چیزا روشن می شه

شکور چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 14:34

هستیم خدمتتون
قربون دایی

میدولرم سرباز خوبی برای کانون باشم...

زهرا شاه توری چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 15:19

قوت قلب!!!
قوت قلب!!
قوت قلب!!!
قوت قلب!!قوت قلب!!!
قوت قلب!!قوت قلب!!!
قوت قلب!!قوت قلب!!!
قوت قلب!!قوت قلب!!!
قوت قلب!!قوت قلب!!!
قوت قلب!!

فکر کنم الان دیگه خودتون قلب تون قوت نداشته باشه...
ممنون

جهان چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 18:18

هستم،همه جوره

خیلی ممنون...

امیر حیدری پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 02:06

یکشنبه ساعت 10 امتحان دارم. اگه تا 1 تموم بشه حتمن میام.

موفق باشی تو امتحانت...

مژده بشیری پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 10:11

من که هستم، مثل دفعه های قبل...

ممنون همکار قدیمی
خوشحال می شیم ببینیم تون...

جهان پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 12:56

یه سوال:
اسم فیلمو گذاشتید جابجایی خاطره ها؟

نه هنوز اسم نگذاشتیم...

مرادپور پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 17:24

منم که فقط و فقط به خاطر این روز مهم بلیط شیرازو کنسل کردم و با کمال میل آماده کمک رسانی و همکاری هستم...!!!


این کار شما مسئولیت من رو سخت تر می کنه...
ممنون واقعا که به فیلم خودتون میاید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد