کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جابجایی آغاز می شود

آماده باشید! طی همین 2-3 روز آتی اسباب کشی رو انجام میدیم. ||| اصلاحیه: قرار شد با دکتر صحبت کنم که اجازه بدن هفته ی آینده این کار صورت بگیره.  البته همون با اول من این خواهش رو کردم اما حواسم به لزوم حضور اکثریت برای ساخت فیلم مستندی که قرار بود ساخته شه نبود.


پس از کشمکش های فراوان و جلسات مختلف و اینور اونور شدنا بالاخره مکان جدید تعیین شده و دکتر میراحمدی به من گفتن آماده باشید که تو این هفته منتقل شید.

خدا رو شکر! از خطر استقرار در یک فضای تنگ و تیریش که بعدا به یک فضای مناسب (که ناگهان تبدیل به فضای مشترکی بین 3 کانون موسیقی و تئاتر و فیلم شد) رهیدیم.

ماجرای کامل رو بعدا توضیح میدم. فقط بدونید که اگه کسی بعدا بیاد نق بزنه که چرا اینجا، چرا اونجا نه و ازین حرفا، خون خودش رو حلال کرده و بنده شخصا ذبح شرعیش میکنم.

مهدی رسولی آماده باش!

کانون فیلم اسباب کشی داره!

نظرات 15 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 20:22

من که هستم ، فقط یه کم دقیق تر بگو ، الان یعنی چه روزی؟!

محمدمهدی رسولی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 20:22

یه مارش نظامی داره نواخته می شه...
منم دارم پوتین هامو می پوشم...
ای ممد آزاده
آماده ام آماده...

جهان یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 21:58


چرا ؟چرا؟چرا؟
اینا که تا امروز صبر کرده بودن و مارو رو هوا نیگه داشته بودن خب تا 27 دی صب می کردن دیگه!!!!!
من از فردا تا چهارشنبه 3 تا امتحان دارم خب

من 4 تا!!!!!!!!!

حنانی

ترابی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 23:19

منم تا 4 شنبه ظهر امتحان البته بازم هست ولی میشه کمک کرد

محمدمهدی رسولی یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 23:53

دوستان...!
خیلیا برای این چند روز کار دارن...خود من 26 و 27 دی دوتا امتحان دارم و اصلا نمی تونم باشم.حتا پدر شکوری هم نیست!
برای همین من از محمدفرامرزی خاهش کردم که با دکتر برای به تعویق انداختن این موضوع صحبت کنند...
نگران نباشید پیروزی با ماست...

شکور دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 09:13

با اینکه هیچی امتحان ندارم ولی چون اصرار داری نمیام!
شکور

رحمانی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 13:15

میشه بگید چه جوری باید عضو کانون بشم؟؟؟
تو کانون چی کار میکنید؟؟؟

والله به تعداد آدما برای عضویت در کانون راه وجود دارهشما دانشجوی شهید بهشتی هستید؟

حنانی

جهان دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 15:50


چه خوب!

توفیقی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 17:21

خب الان دقیقا چی شد؟
این هفته؟
اون هفته؟
بین دو هفته؟!

زهرا شاه توری دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 17:31

به آقای رسولی: عاااااالی بود.....

به جهان و سارا: شما چه جوری واحد بر میدارید؟؟؟؟؟!!!!


به نویسنده پست: ینی وقتی که امتحانا تموم شده؟ در این صورت آخ جوون

پریسا رو نمیدونم
تودانشکده ی ما درس ها چی بشه 3 واحدی باشن!هرچی داریم دو واحدی و یه واحدیه
به عبارتی من این ترم 13 واحد دارم که شده 7 تا درس!!!
همه امتحانا هم افتاده تو همین چن روزه
حنانی

سارا حنانی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 18:47

پس ایشالا انداختیدش آخر آخر امتحانا دیگه؟
یعنی از دوم بهمن ؟

ترابی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 19:41

یکم بهمن عالیه

جهان دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 23:04

به زهرا:
وصف گروه عربی و برنامه ریزیاش تو وبلاگ درست نیست!!!!!!!!!!
بعدا که تنها شدیم خدمتت عرض میکنم...

yasamin سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 21:25

به سارا جان
خوش به حالتون!تو دانشکده ما چی بشه یه درس 2 واحدی ارائه بدن. همه یا 3 واحدین یا 4 واحدی!
از 16 تا 20 واحد اجباریم داریم هر ترم!(یعنی از طرف گروه مشخص شده ما فقط تاییدش می کنیم!!)


هر کس به طریقی!
فک میکنی وقتی واسه 20 واحد مجبوری 11 تا امتحان بدی اوضاع بهتره؟
هر دو حالت دانشجو کشه:))
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانشجوکش رو به شدت موافقم

رحمانی چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 13:21

بله دانشجوی شهید بهشتی هستم.

حالا جوابمو میدید؟؟؟ تو کانون چی کار میکنید؟ کسلیی که عضو کانون اند چه وظیفه ای دارند؟؟؟

شکور:
اینکه تو کانون چه میکنیم:
پاسخ: هر کاری که مربوط به یکی از این دو گزینه بشود:
1- کار گروهی در راستای کمک به کانون
2- کار مربوط به فیلم یا عکس

وظیفه ی یک عضو:
1- فعالیت در پروژه های کانونی
2- هماهنگی با دبیر
3- رعایت اساسنامه ی کانون برای انجام فعالیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد