کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کسی به فکر بلیط های فجر هست؟ الو؟ دبیر؟

کسی به فکر بلیط های فجر هست؟ الو؟ دبیر؟ 

 

البت شاید کانون امسال حوصله ی دنبال بلیط دویدن رو نداشته باشه 

من که خودم اصلا حوصله و علاقه اش رو ندارم... 

ولی اگه این حوصله هست؛ گفتم شاید امکان تهیه ی بلیط فجر فراموش شده 

دوستانی که اطلاع ندارن بدانند و آگاه باشند که ما هر سال برای جشنواره فجر بلیط میگرفتیم برای بچه های کانون 

امسال رو نمیدونم داستان چی میشه 

به هر حال اگه کسی علاقه به برعهده گرفتن مدیریت انجام این مورد رو داره بهتره بجنبه

 

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
رادم یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 16:34

آره بابا از هفته ی پیش به دلیل مسائل مالی ای که تو این قضیه مطرحه خانم ترابی پیگیر هستن و قراره طرح و هزینه رو بدیم به امور فرهنگی تا برآورد کنن.

مسعود یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 20:26

چه میکنه این دبیر ، واقعا چه دبیر خوبی!

راد دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 00:25

چاکرم مسعود جان! درسته من حواسم بود اما خانم ترابی بیشتر به فکر بودن و اگه نبودن واقعا مونده بودم تو این اوضاع بلبشوی جابجایی تو این ایام باید این یکی رو به کی بسپارم! درود بر شرف ایشان!

شکور دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 10:43

آورین بادید...
من میگم بیخیال فجر
بریم بلیط های این سینمایی که موسوی پست کرده رو بگیریم هزار بار نجات سرباز رایان رو ببینیم
یعنی همش رو هزار بار ببینیم، اون رو هزار و یک بار ببینیم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد