کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یاری کنندگان

بسیار بسیار ممنونم از بچه هایی که قبول کردن پوستر بزنن 

ممنون از خانم شاهتوری که یک تنه قبول کردن نصف دانشکده ها رو بزنن

ممنون از محمد فینی زاده که 5طبقه ساختمان شهدا و سلفها و دانشکدشون رو قبول کرد پوستر بزنه

ممنون از امیر حیدری که دوبار نظر گذاشت و اعلام کرد که کمک میکنه

و ممنون از محمد گلخندان که گفت دوشنبه میاد دانشگاه و حتما میزنه

و ممنون از خانم یا آقای توفیقی که متاسفانه نمیشناسمشون

انشااله فردا تا ساعت ده و نیم بیشتر جاهای دانشگاه رو پوسترهای کانون فیلم رنگی میکنن

به شخصه برای خودم مشخص میشه که چقدر روی کمکها میتونم حساب کنم برای جشنواره فیلمهای مدرن 

نظرات 10 + ارسال نظر
جهان شنبه 23 دی 1391 ساعت 22:56

من شاید تو پوسترینگ نتونم کمک کنم ولی این دلیل بر کمک نکردن تو کارای دیگه مخصوصا اکرانا نمیشه

شکور یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 09:02

پوستر چی؟ مازیار رو میگی؟
مگه مازیار پروژه شخصی نبود؟!

آره هاجی شخصیه اما به نظرم کسی که حال و حوصله پوستر زدن نداشته باشه فرقی بین کانونی و شخصی نیست براش
حوصله و حال نداره پس حوصله و حال نداره
کسی که تو این پروژه من رو میپیچونه تو پروژه دیگه هم میپیچونه خب(زمینه پوستر منظورم نیست این مورد آخر)

زهرا شاه توری یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 22:50

خاهش میکنیم.فقط کاش یاری کننده دیگری هم همرام بود.من نبودم و بخار هوای سرد رو چسب و دست درد دم دانشکده

شکور دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 09:09

کسی که تو رو تو پروژه ی شخصی ای که الزامی به حضور نداره بپیچونه تو پروژه ی کانونی که الزام به حضور داره هم می پیچونه؟
ممکنه بپیچونه
ممکنه نپیچونه

شکور دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 10:45

خانم توفیقی اومدن علوم زمین و حقوق و برق رو پوستریدن...

توفیقی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 11:56

مونث هستم اینجانب!

علیرضا موسوی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 20:35

نمیدونم این احساس طلبکاری واسه چیه . . .

به موسوی دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 22:40

نمیدونم طلبکاری رو کجا حس کردی!!!!!!!چون گفتم چقدر میتونم رو کمک حساب کنم حتما
اما من قطعا رو یه سری حساب نخواهم کرد تو پروژه هایی که مدیر اجرایی میشم و رو یه سری خیلی حساب میکنم و این به من مربوط میشه و توضیحی فکر نکنم لازم باشه حاجی
من یا رو کسی حساب میکنم یا حساب نمیکنم با توجه به برداشت و تجربه خودم از رابطم با شخص مقابلم و شناختی که به دست اوردم به همین سادگی

و این هیچ ربطی به طلبکاری نداره کماکان
و به طور کلی من از رو تجربه از چند پروژه قبلیم شناخت دارم و برام مشخص شده و این هم مضاف بر اونا،بر فرض مثال من دیگه فیلمی نمیدم که حسین سانسور کنه و من رو سکته بده با توجه به تجربم از جشنواره کن و....:)))))
(این جا موند حال نداشتم دوباره تایپ کنم )

به عباس دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 23:16

پیچوندن یک کار و حرکت غیراخلاقی است دوست عزیز
کسی که بر فرض مثال قبول میکنه پوستر طراحی کنه و مثلا میگه امروز بعد میگه فردا بعد میگه تا شب بعد تلفن جواب نمیده یعنی کار غیر اخلاقی و واقعا اینجا پروژه شخصی مطرحه!!!!!!؟؟
و این موجب شناخت میشه و موجب میشه حساب کنی رو یه سری یا نه
هرکس مختاره بگه من این کار رو نمیتونم انجام بدم و خلاص اما....

شکور سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 08:12

اوپس!
پیچوندن با فرض قول قبلی درسته
پیچوندن با فرض عدم قول غلطه
از جمله ی آخرت برداشت «پیچوندن بدون قول پیشین» بر میومد که در این حالت به دست اومدن شناختت غلطه
ولی حالا که دقیق تر نگاه میکنم ،جمله ی اولت درمورد پیچوندن کساییه که از قبل قول دادن...اگه کل متنت درمورد این افراده، حرفت درسته و حرف من غلط بوده
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد