کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران Shame !

عکس و متن حاضر اثری از استاد فینی زاده ی ملعون است...


"دوستان لطفا حالت های حرف زدن امید و محمد را به طور کلی و در حالت طبیعی تجسم کنید. با تشکر"



روز – خارجی – بیرون کانکس
امید: ببین داداش، صد بار گفتم، هزار بار دیگه هم می گم. دور ما رو خط بکش... اصلا می دونی چیه؟
محمد: (حرف امید را قطع می کند) نه تو گوش کن. بذار من حرفم تموم شه بعد هر چی می خوای بگو.
امید: گیریم گفتی. من که واسم مهم نیست!
محمد: همینه دیگه نمی ذاری حرفم رو بزنم...
امید: داری چرت می گی
محمد: ای خدا...
امید: می دونم می خوای چی بگی. می خوای بگی برو امور فرهنگی واسه اکران shame. برو حاجی. بیخیال. نمی دوووونم. بروووو. ولم کن!
محمد: آخه می دونی چیه موضوع؟
امید: هر چی. این همه عضو. من مدیر اجرایی نمیشم. می خوام فیلم هنوز تولید نشده اصغر رو اکران کنم. مشکلیه؟!
محمد: اه... بابا چرا نمی ذاری حرفم رو بزنم. از این لالیکت بده یه کم بزنم می خوام برم دانشکدمون!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا حنانی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 19:14

عکس ها لود نمیشه واسه من
مشکلی داره؟
یا اینکه بقیه تونستن ببینن؟

زهرا پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 20:02

ما تو برخی سایت های اجتماعی دیدیم.

محسن قدکساز پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 20:29


این مطلبو فکر کنم قبلا تو " خاک تو سری" خونده بودم
بازم باحال بود

سلیمه رحیمی شنبه 16 دی 1391 ساعت 00:30

تو این روزای امتحانات این جور مطالب دل ادم رو شاد می کنن، خفن!!!
مرسی.

محمد گلخندان شنبه 16 دی 1391 ساعت 11:24

بلاخره به آرزوم رسیدم !!! اکران shame

پریماه مرادپور یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 10:34

بچه ها!!! ۱ چیز فوق العاده عجیب!!!! آقای گل خندان در وبلاگ!!!! به قول آقای شکوری: اصلا وضعیتیه!!!! مطلب جالبی بود!!!

پریماه مرادپور یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 10:35

ولی عکس کامل باز نشد!!!

شکور دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:35

آورین...چه عجب از فین

سبا حق طلب چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 20:36

چه عکس خوبیه

جهان دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:51


کافیه با لحن جفتشون آشنا باشی!
می پوکی از خنده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد