کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال یا نقد مربوط به مسئول ارتباطات اینترنتی

سلام...

مدتیه که مخاطبین وبلاگ کم شدن

آیا کم شدن یا نظر نمیذارن

و اگه کم شده ان، آیا برای بیشتر کردن رجوع به وبلاگ که مخصوصا تو ایام امتحانا و تعطیلی بین دو ترم برامون خیلی مهم و تنها راه مشروعیت تصمیم گیری ها خواهد شد راهی در نظر گرفته اید؟

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 22:41

به نظر شخصی من تعداد نظراتی که هر روز دارم تایید میکنم کم نشده
حتی من فکر میکنم به تناسب رکود نسبی فعالیت هامون وبلاگ نسبتا خوب فعال بوده(نه عالی)
تو همین مدت اخیر یه سری مطلب سینمایی و خاطره (و نه گزارش فعالیت و اخبار) داشتیم از نویسنده های جدید یا نویسنده هایی که چندان فعال نبودند
مثل آقای قدکساز، خانم طلاکوب،آقای صفایی،آقای توپ شکن،آقای موسوی، حتی آقای محیط
اما در مورد قسمت دوم پست تون، باید فکر کنم...نظر خود شما چیه؟


اصلا هرکسی این پست رو میخونه بگه نظرش در این زمینه چیه؟

راد هستم دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 23:20

فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه
تا جلسه بهش فکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد