کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد به مسئول جدید اساسنامه

چرا اساسنامه ی مدون که ناقص مونده رو به جایی نمی رسونی؟

درضمن چرا تذکر های اساسنامه ای ازت دیده نمیشه در حالیکه اشتباهات و تخلفات اساسنامه ای حتی در وبلاگ دیده میشه؟

چرا حضور اساسنامه ای نداری؟ نه نظر محکمی، نه تذکری، نه قانونی، نه دکترینی، نه حتی نظر به دکترینی؟

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
راد هستم جمعه 1 دی 1391 ساعت 20:26

Why why Why

اشکان شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:40

والا قرار بود شما یه سری کلاس واس ما بزاری...
من خیلی یه هویی مسئول شدم و قرار بود خودت آمادم کنی...

سارا حنانی شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:49

این "حتی در وبلاگ" اشاره به مورد خانم باباگلی داره فقط؟؟؟
که اون هم من سرش بحث دارم همچنان

به حنانی یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 08:24

والا وقتی داشتم پست رو می نوشتم مصداق خاصی تو ذهنم نبود و اصلا شما هم یادم نبودید
منظورم حرفایی از زبون بچه های کانون در وبلاگ بود که خلاف اساسنامه اس...
ولی خوب الان که این مصداق رو مطرح کردید و به حافظه ام رجوع می کنم می بینم که این مصداق هم تخلف از اساسنامه بوده دیگه...!
چه بحثی سرش دارید؟ مگه مطالعه نکردید بند اول وظایف مسئول ارتباطات اینترنتی رو؟!
شکور

بله خوندم و همون طوری که توی کامنت های قبلی ام هم گفتم چیزی که من از این بند متوجه میشم عضو بودن در نهاد تصمیم گیری به هنگام درخواست عضویت نیست."هر کس که عضو نهاد تصمیم گیری می شود" به معنی "باید هنگام درخواست عضو باشد" برای من نبوده.
خصوصا که عضویت در نهاد تصمیم گیری کانون استمرار نداره و دائم باید تجدید بشه پس اساسا نمیشه که ما این بند رو اون جور که شما میگید تفسیر کنیم

و البته هم چنان سوال قبلیم هم باقی مونده
آیا معیار دو سال عضویت در کانون، در رابطه با عضویت در وبلاگ کاربرد داره یا نه؟
حنانی

به اشکان یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 08:28

حاجی آماده کردن تو، سر مسائل خیلی مبهم و حقوقیه... وگرنه به خاطر سپردن قانون و منطبق کردنش بر آنچه می بینی که دیگه آموزش نمیخواد که
من که ده روز پیش ازت خواستم قوانین و دکترین ها رو بخونی
پس کجاست؟
خیلی از تخلفات اساسنامه ای صرفا با خوندن قانون مشخص میشه و نیاز به آموزش نداره که...!
حتی الان که خانم حنانی این نظر رو گذاشتن یادمه که ازت پرسیدم و تو گفتی تخلف هست و میدونی...و حتی قرار شد که این رو در وبلاگ ذکر کنی...ولی نکردی
درست میگم؟
اینکه دیگه ربطی به آموزش نداره که!
اینکه بری دکترین بخونی و تو نظراتش بنویسی که خوندم که دیگه نیاز به آموزش نداره که!
شکور

سارا حنانی یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 23:14

آقای شکوری من الان دکترین این قانون رو هم خوندم. ببینید :
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1390/12/04/post-1039/
به نظرم شما هم توی دکترین دقیقا حرف منو زدید

به خانم حنانی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 12:24

بند ۵ ماده ی مربوط به امکان مشارکت در ارتباطات اینترنتی به منظور این گذاشته شد که وقتی کسی از نهاد تصمیم گیری خارج شده و در اون حیطه یوزرش رو گرفت بعد از خروج از نهاد تصمیم گیری این امکان رو از دست نده مگه در شرایط خاصی...

ولی بند ۱ همچنان میگه که در زمان عضویت شخص میتونه این یوزر رو به دست بیاره
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد