کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخابات همچنان طولانی...

شمارش آرا دیروز انجام شد و نتیجه به شرح زیره:


نفر اول : آقای اشکان توپ شکن

نفر دوم : آقای عباس شکوری

نفر سوم : آقای محمد فرامرزی راد

نفر چهارم : آقای محمد زین العابدین زاده

نفر پنجم : به صورت مشترک خانم تهمینه سلیمیان و آقای جواد شالیکار


شورای مرکزی باید 5 نفر باشه، یعنی یه رای گیری دوباره بین خانم تهمینه سلیمیان و آقای جواد شالیکار خواهیم داشت!!! که با هماهنگی انجام شده با دبیر، قراره سه شنبه آینده همزمان با جلسه هفتگی انجام شه.

پس اعضای مجمع عمومی که میخوان رای بدن، لطفاً جلسه آینده حتماً بیان.


سودابه باقری.

نظرات 7 + ارسال نظر
مژده بشیری چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:34

راد هستم پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 00:08

فک کنم یکی باید یه خبرای بدی به مسئولین حق رای بده!
من شرمندم که همیشه اینقدر استثنا پیش میاد


به قول یکی از دوستان شوخی شم زشته!!!!!!!!!!!!

یکی از دومسئول حق رای فلک زده!

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 10:37

به آقای راد
به نظر خود من -نه به عنوان مسول حق رای- اگه انتخابات بنا به دلایلی طولانی بشه و روزهاش افزایش پیدا کنه مجمع عمومی نباید تغییر کنه! ولی اگه لازمه بریم لیست جدید دربیاریم!

احساس می کنم عملا سر کاریم!!
ولی خداوکیلی از آقای توپشکن(مسئول اساسنامه) خواهش می کنم یه فکر اساسی واسه این موضوع بکنن,از ما که گذشت! مسئولین بعدی این سمت گناه دارن!

دلناز بیا یه پروژه درمورد این موضوع کار کنیم!
"اثرات منفی تجدید تهیه لیست مجمع عمومی بر منابع و معادن طبیعی زمین!!!"

شکور پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 18:10

انتخابات واحده
و همون افرادی که از اول حق رای داشتن، حق رایشون هنوز همونه
البت این نظر منه وفکر میکنم منطقیه
یه چیزی مث دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

این کامنت ؛سه چراغ سبز؛ داره!

yasamin

اشکان شنبه 25 آذر 1391 ساعت 12:03

به عنوان مسئول اساسنامه باید بگم که انتخابات واحد نیست (مثل دوره اول و دوم ریاست جمهوری )
اما در این شرایط خاص واحد در نظر میگیریمش و فقط همون دوستانی که حق رای داشتن میتونن دوباره رای بدن...مگر اینکه کسی مخالف باشه

به اشکان یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 11:14

میشه مفصل تر بگی که چرا انتخابات واحد نیست؟
البت میدونم که نمیشه دلایل دو دوتا چهارتای ریاضی بیاری
برای همین میخوام که فقط مفصل تر توضیح بدی که چرا نظرت اینه؟

شکور

خوب نیم ساعت پیش پاسخت رو شنیدم و قانع شدم
به نظرم الان یه رای گیری فورس ماژوری بگیر که سه شنبه تکلیف روشن باشه
شکور

علی پور یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد