کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تغییر دسته بندی موضوعات

تیتر واضحه البته

بالاخره و بعد از مشورت و بررسی کردن راه های عقلی موجود، موضوعات وبلاگ رو دستی بهشون بردم

اگه پیشنهاد یا انتقادی دارید مطرح کنید

به نظر خودم بهتره موضوع "عکس های خاص" بره زیرمجموعه ی اخبار هنری

و عنوان فراخوان های عکس هم میتونه به "بخش عکس کانون" تغییر پیدا کنه

***

پ.ن:وقتی تغییرات نهایی شدند، از نویسندگان وبلاگ میخوام که هر وقت تونستند سری به مطالبشون بزنن و مطالب بدون موضوع رو اصلاح کنند. اما نه فعلا


نظرات 2 + ارسال نظر
شکورم یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:32

موضوع برنامه های در حال اجرا یه موضوع کاربردی و ویژه بود
به نظر من اون موضوع رو نباید با اخبار کانون جمع میکردید
اون موضوع رو من برای این ایجاد کردم که هر کس میخواد از اکران ها و کلاس های اخیر مطلع بشه سریعا بتونه ازون طریق متوجه بشه
الان که با اخبار کانون جمع شده، دیگه از بین هزارتا خبری که ربطی به اکران و کلاس نداره بازم باید اکران ها و کلاس های اخیر رو پیدا کنه
نظرتون چیه؟

راستش من هم چنان موافق نیستم.اولا که من دسته بندی ها رو از نظر تعداد مطالب بررسی کردم، و فقط دسته بندی هایی که تعداد مطالبش قابل توجه نبود رو حذف کردم.
و بعدش هم شما دارید یه کم اغراق نمی کنید؟"هزاران خبر؟"
مثلا مهلت ثبت نام یک کلاس دو هفته است یا اعلام اکران از یه هفته قبلشه نهایتا! خب کسی که دنبال این کلاس یا این اکران میگرده از بین مطالب اخیر در یکی دو هفته مطلب مورد نظرشو پیدا میکنه
من هم چنان سر نظر خودم هستم ولی اگه نظر شما و بقیه ضرورت حضور این دسته بندیه دوباره ایجادش کنم
حنانی

شکور دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 09:51

موضوع اخبار کانون متراکم ترین موضوعه برای همین پیدا کردن مطلب بیشنشون خیلی سخته
و از طرفی به نظرم برای مخاطبین کانون که در جریان جزئیات نیستن موضوع پروژه های در حال اجرا از همه ی موضوعات مهمتره و باید سهل الوصول تر هم باشه تا سریعا اونچه میخوان رو به دست بیارن

بسیار خب...دوباره ایجادش میکنم و موضوع اخبار کانون و برنامه ها به همون اخبار کانون برمیگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد