کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوالی از مسئول وبلاگ

سلام...

بسیار از حضور خانم باباگلی در وبلاگ خوشحالم

به شدت دوست داشتم ایشون وارد محیط وبلاگ بشن...و همیشه هم مث سایرین ازشون می پرسیدم که آیا به وبلاگ سر میزنن یا نه

با حضور خانم باباگلی میتونیم مطمئن بشیم که دیگه خبر جشنواره ها رو از دست نمیدیم

ولی با عضویت ایشون در وبلاگ، سوالی درمورد تصور شما از اساسنامه تو ذهنم ایجاد شد که خواستم بپرسم...تا اگه پاسختون بهش مبهم یا غلط بود، شفاف سازی رخ بده

سوال اینه:

آیا مواد قانونی عضویت در وبلاگ رو میدونید؟



شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 00:49

به نظر خودم که میدونم.
رفتم دوباره هم مطالعه کردم و دیدم در مورد خانم باباگلی هیچ موردی نقض نشده
مشکل دقیقا کجاست؟
پ.ن: در مورد آقای چراغعلی و پاسخی که به پرسش شون دادم یه مورد رو رعایت نکردم که عذرخواهی هم میکنم و پست رو تغییر دادم

شکور یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:23

مطابق با اساسنامه، عضو در صورتی میتونه پسورد در وبلاگ رو داشته باشه که در حین عضویت در نهاد تصمیم گیری، این درخواست رو مطرح کنه...
من خودم این ماده رو به رای رسوندم...
باید صبر میکردید که خانم باباگلی این عضویت رو به دست بیارن....
درست میگم یا نه؟

والله چیزی که من میدونستم و متن اساس نامه ی مدون هم که بهش رجوع کردم هم همین مفهوم رو بهم میرسوند اینه که هر کس که عضو نهاد تصمیم گیری شده باشه، می تونه درخواست عضویت کنه، حتی یادمه در کامنتی که در مورد عضویت آقای سلیمی گذاشتید هم همین نکته رو گفتید که ایشون باید مثلا در دو تا جلسه حضور داشته باشن بعدش میتونن عضو بشن که باز هم همین مفهوم رو در ذهن من ایجاد کرد که نیاز به استمرار عضویت نیست
حالا من میگردم دنبال پستی که میگید قانون اش رو وضع کردید اصلش رو هم میخونم
نکته دوم اینه که معیار دو سال عضویت در این جا کاربرد نداره؟
حنانی

شکور یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:26

سعید چراغعلی رو هم بررسی کردم...سعید در حین سوال عضو نهاد تصمیم گیری نبوده...الان هست ولی اون موقع نه...
شما ماده ی اصلی و اول رو فراموش کردید فکر کنم
درسته؟

توضیحمو ارائه دادم...موردی رو اشتباه متوجه شدم ظاهرا. باز هم باید مطالعه کنم
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد