کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعضای مجمع عمومی (بدون احتساب حضور دو ساله اعضای قدیمی)

سلام!

لیست اعضای مجمع عمومی (حضور وبلاگی + فعالین هفته + حق رای داران جلسه آینده) :


سودابه باقری

عباس شکوری

محمد فرامرزی

سمیه محبوبی

زهرا شاهتوری

اشکان توپ شکن

علیرضا موسوی

سارا حنانی

محسن قدکساز

ب.رضایی

مسعود (- به همین نام نظر گذاشته بودن- آقای زرگر احتمالا!)

میلاد سلیمی

جواد شالیکار

محمد گلخندان

رامین همت زاده

مصطفی عطار پور

محمد فینی زاده

پریماه مرادپور

فاطمه توفیقی

ماها عسگری

امید صفایی

امیر حسین تقوی

تهمینه سلیمیان

مژده بشیری

پریسا جهانی پور

رضا یوسف دوست

پژمان دلیاری

برخورداری

سیما ترابی

مجید ارشادی

یاسمین مشعشع

دلناز طلاکوب 

امیر حیدری (91.9.13 ساعت 15:30 افزوده شد)

 

اگر کسی فکر میکنه از قلم افتاده لطفا بگه تا بررسی کنیم.

از راهنمایی، همکاری و دلگرمی های دوستان عزیز، صمیمانه سپاسگزارم!

نظرات 3 + ارسال نظر
راد دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 00:36

خیلی زحمت کشیدین
دست گلتون درد نکنه

خواهش میکنم! انجام وظیفه بود. مرسی از کمک ها و راهنمایی های شما !
مسولین احراز!

سلیمیان دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 11:46

من خیلی قوانین حق رای رو در حال حاظر نمیدونم ولی فکر کنم لازمه که اینجا بگم که
اقای امیر حیدری برای کارهای نمایشگاه کتاب دارن به من کمک می کنند
اگر که توی حق رایشون تاثیر داره در نظر بگیرید

درسته باید اعمال بشن. سریعا به خانم طلاکوب بگید.
اما یادتون نره که شما (همه ی مدیران اجرایی و مسئولین سمت) باید زودتر از این مواقع، به شکل هفتگی فعالین خودتون رو اعلام کنید.
راد

yasamin دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 15:15

همکار خسته نباشی


ولی یه چیزی!الان که فردا تعطیل شده تکلیف چیه که قرار بود انتخابات دو روز باشه!؟!
نگید که باید سه باره لیستو تهیه کنیم که من استعفاء می دم!!!!!

قربون رفیق! همچنین! :X
من اولین کاری که بعد از شنیدن خبر کردم این بود که به سودابه جان اس زدم و اطلاع رسانی کردم! امیدوارم مشکلی پیش نیاد! وگرنه دیگه باید تو اوج کناره گیری کنیم!
_________________________________________





وای خدا مردم از خنده
نه دیگه لازم نیست. خیالتون راحت
رادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد