کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی سه شنبه ای ساکت و سرد - 7 آذر

دوباره من تخلف کردم و صورتجلسه رو به موقع ننوشتم.

البته جلسه ای بیش از حد خسته و خالی بود.


به دلیل عدم حضور اکثریت اعضای نهاد تصمیم گیری من از افراد حاضر خواستم که عدم مشروعیت اون جلسه رو تصویب کنن و اگه تصمیمی خواستیم بگیریم، صحبت کنیم، به نتیجه برسیم، کارش رو شروع کنیم، و بعدا در جلسه ی دیگه ای به مصوبات مشروعیت بدیم.

به هر حال جلسه در عدم مشروعیت پیش رفت و تنها تصمیم این بود:

خانم ترابی پروژه ی اکران تهران1500 رو که پارسال تصویب کانونی کرده بودن، امسال با اعلام به شروع مجدد، اقدام به اکرانش کردن. (با توجه به اینکه تو اون جلسه هیچ مخالفی نبود، من گفتم شروعش کنن و در جلسه ی بعد جوشش کانونیش رو ایجاد کنن).

رضا یوسف دوست هم در مورد ادامه جلسات نقد و بررسی ای که از گذشته در کانون بوده صحبت کرد و قرار شده که یه روزی رو مشخص کنه تا همه جمع شیم و راجع به فیلمی که پیشنهاد میده بحث کنیم.


حاضرین:

قدکساز

یوسف دوست

موسوی

دلیاری

باقری

برخورداری

ترابی

خودم

ارشادی

نظرات 2 + ارسال نظر
راد یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 20:40

من اسامی حاضرین رو در واقع به عنوان فعالین اعلام کردم.

درواقع چون جلسه غیر رسمی اعلام شد و از طرفی حاضرین در یک بحث کانونی شرکت کردن، این مشارکت رو به عنوان فعالیت رد کردم.
به این ترتیب کسانی که در جلسه حضور نداشتن، غیبت نخوردن.
راد

زهرا شاه توری سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 20:34

بابا ساکت و سرد!!!


راد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد