کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

احساس خطر

سلیمیان: 

من دارم به این نتیجه میرسم که آقای ارشادی ناخاسته تیدیل به یکی از خطرناک ترین مهره های ضد کانونی شده
چون این پیشنهادشون و قیمت کلاس بازیگریشون و. ...  میتونه بدعت گزار مسیری باشه که ممکنه کانون رو به قهقرا ببره و روزی برسه که ما میایم کانون و میبینیم این کانون اصلا شبیه اون چیزی نیست که ما روزی براش با نیت خالصانه و از روی عشق تلاش می کردیم
 و کانونمون شده ۱جایی مثل هیلاج و کارنامه و... که فقط مسایل مادی توش مهمه نه هنر... 

البته امیدوارم پیشنهاد آقای شکوری عملی بشه اما بطور کلی این پست رو گذاشتم تا حواسمون باشه خیلی از ارزشامون دور نشیم

نظرات 6 + ارسال نظر
شا توری چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:40

پس ارزشها چی میشن؟؟؟



آره موافقم

محسن قدکساز چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:58

أحسنت

علیرضا م چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:30

بنظرم پول این کلاس خیلی خیلی مناسبه.الان کلاس های معتبر بازیگری کم کمش ترمی بالای دو میلیون تومنه.حالا چه اشکالی داره همچین استاد خوبی صد و پنچاه تومن بگیره؟
بنظرم این پول واسه سی ساعت کلاس بازیگری خیلی مفته!
تازه باعث میشه که کلاس زیاد شلوغ نشه و این بنطرم واسه یک کلاس بازیگری مزیت باشه!

راد پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 02:02

به به
ماشالا خانم سلیمیان
آویرین آویرین
بیشتر ازین کارا بکنین

شکور شنبه 11 آذر 1391 ساعت 14:40

من برای یه نظر کوتاه که الان وقت فکر کردن زیاد ندارم نمیتونم کلمه ی مناسبی پیدا کنم
اجالتا اکتفا میکنم به اینکه از ته دلم عرض کنم خدمتتون که:
اوپس!

پژمان دلیاری شنبه 11 آذر 1391 ساعت 23:53

این پست رو ستایش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد