کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ماجراهای انتخابات


سلام.
گویا من که جلسه نبودم اتفاقای زیادی افتاده...
فک کنم اگه همین جور پیش بریم تاریخ انتخابات به همون 29 آذر پارسال برسه
اینجوری کار مسئولای حق رای سخت میشه که از همینجا از همکاریشون تشکر میکنم و به خاطر وقتی که میذارن و تهش با عوض شدن تاریخ انتخابات هدر میره، عذرخواهی میکنمدمتون گرم و خسته نباشین
و همین طور خانم ترابی که بهشون خیلی زحمت دادم خسته نباشین
و آقای شالیکار، که مشاور و مشوق بنده در این راه خطیر!!!! بودن، خیلی ممنون
به دلیل مشکلات ایجاد شده انتخابات بازم عقب افتاده، پیشنهاد من دوشنبه 13 آذرِ، 8 صبح تا 4 عصرِ.
لطفن لطفن لطفن فقط اگه کسی نمیتونه تو این زمان بیاد کانکس و رای بده، به هر روشی که میتونه ( ولی ترجیحن با کامنت رو این پست) حداکثر( یعنی ته تهش!!!) تا ظهر 4شنبه بعد یعنی ساعت 12 چهارشنبه 8 آذر به من خبر بده.
(در صورتی که کسی با دوشنبه مشکل داشته باشه احتمالن سه شنبه 12 تا 3 عصر به زمان رای گیری اضافه میشه)
کاندیداها (به ترتیب اعلام کاندیداتوری):
آقای عباس شکوری
آقای اشکان توپ شکن
آقای محمد فرامرزی راد
آقای جواد شالیکار
آقای محمد زین العابدین زاده
و خانم تهمینه سلیمیان
فعلن میتونن تبلیغ کنن تا زمان دقیق انتخابات و محدودیت تبلیغ مشخص شه.
اگه چیزی به نظرتون رسید لطفا خبر بدین تا بررسی شه!!


با تشکر
مدیر اجرایی انتخابات
سودابه باقری.
نظرات 6 + ارسال نظر
سارا حنانی چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 22:12

خانوم باقری شما میتونید یوزر و پسورد شخصی بگیرید و خودتون پست بذارید یا اینکه تا وقتی اون یوزر رو درست کنید با یوزر همگانی! پست بذارید که میتونید از آقای فرامرزی بپرسیدش یا شماره منو از ایشون بگیرید از خودم بپرسین
کار سختی نیست
مسئول وبلاگ فقط توی موقعیت های خاص که کسی دسترسی به وبلاگ نداره باید از طرف دیگران پست بذاره
هم شما هم آقای شالیکار میتونید به راحتی بجای کامنت گذاشتن مطلباتون برای من، مستقیما پستشون کنید توی وبلاگ

یاسمین پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 12:27

خواهش می کنم خانم باقری,ایشالا که این بار به مشکل برنخوریم
شمام موفق باشین
---------------------------------
یه سوال که مربوط به این پست نیست,هر آنکس که مطلع است پاسخ دهد;
هفته بعد جلسه برگزار خواهد شد؟
با توجه به این که تقریبا کلاس ها تعطیله و اغلب تهران نیستند

فرامرزی (راد) شنبه 4 آذر 1391 ساعت 11:59

خانم مرادپور هم هستن ها!

فرامرزی (راد) شنبه 4 آذر 1391 ساعت 20:11

تاریخ های انقضایی که مطرح کردین رو یکم bold کنین بهتر دیده شن.

مژده بشیری شنبه 4 آذر 1391 ساعت 21:23

من 2شنبه نمیتونم.البته اگه حق رأی داشته باشم‏!‏

شکورم یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 18:35

خانم مرادپور چی شدن پس؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد