کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه

سلام 

جلسه ی کم تعداد (نسبتا ) ولی خوب و پر باری داشتیم امروز 

اول خانوم ترابی مطرح کردن که می تونیم قند و چایی رو از امور فرهنگی بگیریم که جای بسی خوشحالیست... 

ارشادی ازصحبت با آقای بهبودی برای کلاس بازیگری گفت و  فقط مطرح کرد که رو 10 جلسه سه ساعته با مبلغ نفری 150 هزار تومن به توافق رسیده که مبلغ فوق العاده سنگینیه و بچه با این حرکت مخالفت کردند اما چون همه چیز به عهده مدیر اجراییه مجید مصر بود که کلاسو برگزار کنه و اینکه اگه کسی واقعا عاشق بازیگری باشه 150 تومن پول زیادی نیست که عباس با یه جمله این بحث رو تموم کرد...اینکه این رقم به جای اینکه هنرمندان را جذب کند فقط متمولین را جذب خواهد کرد... 

محمد فرامرز برای ساخت کلیپ مجانی برای موسسه خیریه امام علی پیشنهادی رو مطرح کرد که هیچ جوانمردی پیدا نشد....بعد هم اینکه چون کاندیداتوری خانوم سلیمیان یه کم بعد از مدت تعیین شده بود اگه مخالفی وجود داره اعلام کنه که مخالفی نبود و ایشون هم کاندید شدن و مدارکشون رو به حراست تحویل دادن. همچنین گویا قرار است مشکل خرید هارد برای کانون حل شود و تنها مانده نامه دکتر میر احمدی معاونت فرهنگی. 

خانم سلیمیان علاوه بر مطرح کردن نمایشگاه کتاب و آمادگی برای مدیر اجرایی شدن پیشنهاد کردند روز جلسه تغییر کند که قرار شد فرامرزی (؟) پستی در این رابطه بگذارد

اما در باره رای گیری دبیری چند بحث مطرح شد 

1.اینکه آیا میشه تلفنی رای داد ؟ که جواب نهایی منفیست... چون قانون باید همیشه در سخت ترین شرایط راهکار مناسب ارایه کند و رای تلفنی در اوضاع متشنج حرف و حدیث فراوان دارد (گفتنیست قیافه ی عباس شکوری هنگام گفتن کلمه متشنج بسی دیدنی بود ) 

2.قاعده سه هفته حضور در وبلاگ برای عضویت در کانون به شدت ناکارآمد و احرازش فوق العاده سخت است...حتی عباس شکوری که دیوانه وار عاشق وبلاگ است هم این را قبول کرد وتصمیم بر آن شد بعد از این انتخابات راهکار مناسبتری برای این امر پیدا کنیم 

3.  انتخابات تا دوهفته به تعویق افتاد اما روزش بسته به نظر مدیر اجرایی( با الزام به مشورت ) در آینده تعیین خواهد شد 

در نهایت عباس شکوری پیشنهاد کرد دبیر بتواند بعد از دو هفته که فیلمها به امور فرهنگی تحویل داده شد برای گله از رسیدگی نکردن به اکران این فیلمها توسط امور فرهنگی مستقیما به معاونت فرهنگی و جناب میر احمدی مراجعه کند...گویا از میان خیل عظیم فیلمهایی که به امور فرهنگی داده ایم تنها دو فیلم دیده شده اند!!! 

اشکان توپ شکن

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 22:39

عرض شود که حاضرین بدین شرح است!:
ارشادی
شالیکار
زرگر
ترابی
محبوبی
گلخندان
فرامرزی
توپ شکن
فینی زاده
مرادپور
شاهتوری
یوسف دوست
عطارپور
شکوری
قدکساز
توفیقی
سلیمیان

و با حضور(!)
دومسئول ناکام در امر خطیر احراز عضویت!

شکور چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:28

1- جمله ی من این بود:
جمله ی اصلی من این بود که: مواظب باش قاعده ای نذاری که به جای هنرمند و عشق بازیگری، پولدار جذب کنی...

2- من تو این جلسه نبود که سخت و باگ داشتن قاعده ی وبلاگ رو قبول کرده باشم بلکه از قبل به این معتقد بوده ام...حتی به ممد فرامرزی هم گفته بودم که بهتره حداقل قاعده ی سه هفته ی ابتدایی رو حذف کنیم ولی چون دم انتخابات بود دیگه دیر بود

3- انتخابات دو هفته به تعویق نیفتاد بلکه از پایه برعهده ی مدیر اجرایی با الزام به مشورت قرار گرفت

دستت درد نکنه
صورتجلسه ی این دفعه بهتر از دفعه قبلیت بود
ولی چرا نمیذاریش تو ادامه ی مطلب؟

اشکان چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 22:57

جناب شکوری باید به عرض شما برسانم که :
۱. عینا جمله شما این بود :
مجید ببین ببین من فقط یه چیزی میگم(با ریتم حرف زدن تند )
و ازینجا به بعد شمرده شمرده و آروم ادامه دادی
این قاعده به جای اینکه هنرمندان را جذب کند متمولین را جذب خواهد کرد...عین همین جمله و با قطعیت میگم عین همین جمله ...اگه بگی نه جفت پا...
۲.من تا جایی که یادمه تو هیچ وقت زیر بار ناکارآمدی این قاعده عضویت از طریق وبلاگ نرفتی و من همیشه میگفتم این به خاطر علاقه بیش از حدت به وبلاگه ...حتی پارسال یه بار مفصل راجع به این قضیه بحث کردیم که چون من راهکار بهتری نداشتم قرار شد قاعده بر جا بمونه...خلاصه...اولین موافقت همگانی تو برای ناکارآمدی این قاعده که خودت وضع کردی تو همین جلسه بود
۳. آقای شکوری...گفتن مورد سوم از شما با اون حافظه ات بعیده...(شاید چون یه جاهایی از جلسه رو بلند شدی رفتی با تلفن حرف بزنی اینو میگی )
ولی ما حتی واسه این موضوع که جلسه دو هفته بیفته عقب رای گیری کردیم که چون هیج مخالفی نبود تصویب شد...تو آخرای جلسه دوباره این موضوع مطرح شد که حالا که قرار شده دو هفته دیگه باشه روزش کی باشه که از بین ۱.سه شنبه ۲. دوشنبه و ۳. مدیر اجرایی گزینه مدیر اجرایی با الزام به مشورت رو خودت گفتی و تصویب شد...
۴.وقتی زمان جشنواره فجر فراستی داشت در مورد جدایی نادر از سیمین چرت و پرت می گفت و گیرای الکی میداد با خودم گفتم که حاجی...این عجب فیلمیه که این یارو تونسته فقط همین گیرای بیخودو به فیلم بده...و رفتم فیلمو دیدم

میلاد سلیمی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 17:55

آقای شکور:اصلا و ابدا مساله هنرمند و پولدار مطرح نیس بحث سر اینه آدمی که بیرون از دانشکاه 50-60تومن گرفته(به گفته یکی از اعضای کانون) چجور میتونه به دانشجوی شهید بهشتی بگه 150
تازه آدمی که اولش میگه یه چیزی به من بدین

به اشکان یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 16:15

1- دیگه من خودم درمورد جمله ی اصلیم میدونم دیگه انزلیچی

2- از فرامرزی بپرس...ولی اینکه میگی اعلام همگانی رو درست میگی...ولی من که ادعا نکردم قبلا اعلان همگانی کرده ام! ادعا کردم که قبل از این جلسه به باگدار بودنش پی برده بودم و میتونی از فرامرزی بپرسی که باهاش قبل از جلسه صحبت کرده بودم(فکر میکنم حدود چهار روز قبل از جلسه)

3- درین مورد، منطقا، استناد صحیح با مدیر اجراییه

4- برو بابا حالا یه صورتجلسه خوب نوشتی ها!!!مردیم از بی نقصیش!!

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد