کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمایشگاه کتاب ۹۱

سلیمیان

توی جلسه امروز مورخ ۳۰/۸/۱۳۹۱ تصویب شد که برای برگزاری نمایشگاه کتب سینمایی امسال من مدیر اجرایی بشم. 

تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه و سایر جزییاتش احتمالا بعد از تعطیلات پیش رو و بعد از صحبت با مدیر اجرایی سال گذشته یعنی خانوم حنانی عزیز مشخص خواهد شد. 

و این صرفا یک پست اولیه است تا شما روی این موضوع فکر کنید و من رو از پیشنهاداتون مستفیذ کنید 

در ضمن به من گفتن که آقای حیدری هم برای برگزاری این نمایشگاه اعلام همکاری کردند ولی من از هرکس پرسیدم هیچکس ارتباطی با ایشون نداشت!!

لطفا اگر کسی دسترسی با ایشون داشت ایشون رو با من لینک کنند.ممنان

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 22:19

کمکی خواستی من در خدمتم
خصوصا تو خرید کتاب :)

شکور چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:29

فرامرزی که گفت شماره حیدری رو داره!

محبوبی چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 22:18

من در جهت انجام این کار خیییییییییییییلی حمایتت می کنم.همه جوره

ترابی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:22

منم همه جوره در خدمتم

امیر حیدری شنبه 4 آذر 1391 ساعت 22:12

سلام
اول باید پوزش بخوام به خاطر عدم حضورم در جلسه این هفته که به دلیل تداخل با تایم آزمایشگاه اتفاق افتاد.
دوم تشکر میکنم از دوستان که بحث نمایشگاه کتاب رو مطرح و بویژه از خانوم سلیمیان که قبول مسولیت کردند.
سوم: شماره تماس من تو دفترچه کانون هست. انشالله روز دوشنبه ساعت 12:30 میام کانون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد