کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

با عرض پوزش از خانم حنانی ولی این پیام خانم برزگر خیلی مهم بود

این رو خانم برزگر گذاشتن که ازونجایی که خیلی مهم بود و خانم حنانی ممکنه که الان وقت نداشته باشن، من به عنوان پستی از خودم (که مشروعیت داشته باشه) پست میکنم:

خانم برزرگ نظر گذاشتن که:


دوباره روال پارسال تکرار شد

قرار بود اعضای کاندیداتوری شورای مرکزی قبل از انتخابات به امور فرهنگی برای گرفتن استعلام حراستی و انضباطی اعلام گردد
طبق آئین نامه کانون ها کاندیدا باید استعلام شوند

پس قاعدتا انتخابات فردا و پس فردا نمی تونه برگزار شود



با این توصیفات با یک خلاء قانونی مواجهیم که جای کار دبیره!!!

به نظر خود من دبیر در یک وضعیت فورس ماژور با هماهنگی خانم باقری، تذکر آیین نامه ای مطرح شده رو اعمال کنن و با توجه به پروسه ی یک هفته ای استعلام که خانم برزگر شفاها به من گفتن، تا فردا صبح امکان کاندیداتوری رو تمدید و بعد از اون تا سه شنبه، امکان تبلیغات و روز سه شنبه هم انتخابات پس از استعلام برگزار بشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
راد هستم یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 16:57


تا جایی که من یادمه پارسال که بعد از انتخابات شورا، قرار شد استعلام بشن اعضا؟؟؟
ای بابا یعنی یادم رفته دیگه...

سلیمیان دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 10:51


امیدوارم تا هفته دیگه مورد جدیدی ژیش نیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد