کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین اطلاعیه مدیر اجرایی انتخابات

دوستان سلام. 

طبق رای گیری انجام شده بنده مسئولیت اجرای انتخابات رو به عهده گرفتم، و این به معنی اعتماد شماست و مثل پارسال صندوق تو فاصله بین دو روز پیش من میمونه.

اخذ رای دوشنبه و سه شنبه همین هفته یعنی 29 و 30 آذر از ساعت 10 صبح تا 3 عصر در کانکس کانون انجام میشه.

کاندیداهای محترم لطفا تا 12 ظهر یکشنبه حضورشون در انتخابات رو تو یه پست با عنوان کاندیداتوری اعلام کنن (مثل آقای شکوری) فرصت تبلیغ هم تا 2 بامداد دوشنبه اس.
چون زمان انتخابات طولانیه به همکاری افراد علاقمند - برای پای صندوق موندن! - شدیدن نیازمندیم، پس اگه وقت خالی دارین و مهمتر حوصلشو دارین تا یکشنبه شب باهام هماهنگ کنین ( واضحه که کاندیداها نمیتونن پای صندوق وایسن، نه؟؟؟)
از مسئولای حق رای هم درخواست دارم حداکثر تا 1شنبه ظهر لیست اعضا مجمع عمومی رو اعلام کنن.
شمارش آرا هم سه شنبه ساعت 15:30 انجام میشه، علاقمندا میتونن تشریف بیارن.
فک نکنم چیزی از قلم افتاده باشه ولی اگه چیزی به نظرتون رسید لطفا خبر بدین تا بررسی شه!!

مدیر اجرایی انتخابات
سودابه باقری.
نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبی یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 10:56

آفرین دوستم!

شاه توری یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 12:02

آبانیم ها سودابه جان :)))
انتخابات پارسال ۲۹ آذر بود....

برزگری یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 12:22

دوباره روال پارسال تکرار شد
قرار بود اعضای کاندیداتوری شورای مرکزی قبل از انتخابات به امور فرهنگی برای گرفتن استعلام حراستی و انضباطی اعلام گردد
طبق آئین نامه کانون ها کاندیدا باید استعلام شوند
پس قاعدتا انتخابات فردا و پس فردا نمی تونه برگزار شود

سارا حنانی یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 23:59

چه این هفته چه هفته بعد من دوشنبه ساعت 10 تا 13 میتونم پای صندوق وایسم

سودابه باقری دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 17:40

ممنون خانم شاه توری ( میبخشین، من هنوز اسم کوچیکارو بلد نیستم) نمیدونم چرا اینقد با تاریخای آبان مشکل دارم
خانم حنانی خیلی خیلی خیلی مرسی که گفتین، باهاتون هماهنگ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد