کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین زیر مجموعه ی دبیری

ای مسئولین و مدیران اجرایی!

لطفا در نظرات همین پست (برای اینکه هر نفر یه پست نذاره و شلوغ نشه) فعالین زیر مجموعه تون رو اعلام کنین. اسامی فعالین در ادامه...

خانم ها: حنانی - ترابی - مَرادپور - شاهتوری - محبوبی - مشعشع - طلاکوب - پیروزبخت


آقایان: ارشادی - سلیمی (هنوز مطمئن نیستم) - موسوی


نظرات 5 + ارسال نظر
شاهتوری پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:29

آقایان موسوی و همت زاده
خانم ماها عسگری(معاونم)
بامززس این خانم ها و آقایان نوشتنا

متشکرم چه نامم
رادم

یاسمین جمعه 26 آبان 1391 ساعت 11:45

این هفته یا کلا؟
اگه کلا ;خانم جهانی پور

اگه کسی رو یادم اومد به همین نظر اضافه می کنم

به خانم مشعشع جمعه 26 آبان 1391 ساعت 17:31

چه سوال عجیبی!
فعالیت همیشه به شکل هفتگی بررسی میشه.
راد

علت سوالم این بود که ما معمولا درخواست اعلام فعالین می کنیم اینکه این بار شما این درخواست رو مطرح کردید فک کردم شاید دلیل دیگه ای داشته و واسه موضوع دیگه ای به دنبال فعالین زیرمجموعه دبیری بودید که ممکنه در کل دوره مسئولیت یک فرد رو مد نظر داشتید

در این صورت این هفته فعالی نداشتیم

پریماه مرادپور جمعه 26 آبان 1391 ساعت 21:06

والا چی بگم؟؟؟!!!! کسی کانون نمیاد که بگم!!!!!! ولی
خانم علی پور- جهانی پور- و ؟؟؟؟؟
آقای توپ شکن- موسوی- قدکساز- و ؟؟؟؟
جا داره از آقای صفایی هم تشکر کنم که یروز اومدن کانون رو مرتب کردن!!!!! طبق سلیقه خودشون...
جز من کی تو کانون هست آخه؟؟؟؟؟!!!!
اینا فعالین کانکس هستندا.... اگه کسی جا افتاده بگه...

ترابی دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 18:22

خودم
کارکنان بانک ملی
خانم برزگری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد