کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت مسئول وبلاگ و یک نظرخواهی

قرار بود من یه وقتی بذارم واسه سر و سامان دادن به وبلاگ

خب،

لطفا حتما ادامه مطلب رو بخونید که خیلی مهمه

1.یه بخشی اش مرتبطه با بحث مدیریت صفحات. 4 تا صفحه داریم اونجا،

فراخوان عکاسی با موبایل با محوریت دانشجو، امتحان ،دانشگاه

فراخوان عکس یادگاری در برف

انتخابات شورای مرکزی کانون فیلم و عکس  سال 90

فراخوان عکس عاشورا

 

میدونید که هدف از ایجاد صفحات در وبلاگ، دسترسی سریعتر به مطالبیه که یه عده ی زیادی میخوان تو یه برهه ای بهش رجوع کنند

الان که مهلت همه ی این وقایع تموم شده اگه کسی مطالبشون رو نمیخواد حذفش کنم.

 

2.موضوع بندی مطالب

بنظرم لازمه از این به بعد ایجاد هر موضوعی فقط و فقط با اجازه ی مسئول وبلاگ باشه! دقیق یادم نمیاد ولی بنظرم بعضی از این موضوعات در گذشته بدون هماهنگی ایجاد شدند.

خب من در این رابطه هم از پیشنهاد آقای شکوری کمک گرفتم هم از تعداد مطالبی که هر موضوع تا الان داشته.

مثلا موضوع دانلودها فقط 4 تا مطلب زیرمجموعش بوده!که فقط یکی اش به معنای واقعی مرتبط بوده باهاش. قرار بود یه رویه داشته باشیم واسه دانلود که فعلا نداریم پس حذفش کردم!

 

اما در مورد بقیه موضوعات حذف و تغییرشون یه مشکل بزرگه واسم

چون کار خیلی وقت گیریه

مثلا میخوام مطالب ایستگاه نقد فیلم رو ببرم ذیل نقد "معرفی و نقد فیلم و کارگردان"!

باید تمام مطالب زیرمجموعه این موضوعو از تو صفحه اصلی وبلاگ بیارم

بعد یکی یکی اسمشونو تو مدیریت یادداشت های منتشر شده سرچ کنم

بعد ویرایش شون کنم و موضوع رو عوض کنم و دوباره منتشرشون کنم

خب یه حساب سرانگشتی کردم دیدم حدودا برای 100 تا مطلب باید این کارو بکنم !

که واقعا پروسه ی طولانیه

خب حالا دو راه هست(غیر از این دو تا که راه دیگه ای نیست؟هست؟:)) )

اول: من موضوعاتی که نمیخوایم رو حذف کنم، بعدا همه ی نویسندگان وبلاگ متعهد بشن که یه بار میان وبلاگ و تمام مطالب خودشون که موضوع نداره رو مطابق موضوعات جدید دسته بندی میکنن

دوم: من موضوعاتی که نمیخوایم رو حذف کنم، بعدا برم سراغ تک تک مطلب های منتشر شده و موضوعشون رو بررسی کنم(این یعنی بررسی وبلاگ  از پارسال تقریبا! که اینم خیلی وقت گیر و طولانیه اما حداقل لازم نیست برای هر مطلب 5-6 مرحله هی این صفحه اون صفحه کنم)

راه سومی هم هست البته:

مطالبی که موضوعشون حذف شده رو بی خیال موضوع بندی جدید بشیم و به قول معروف، موضوع بندی های جدید رو عطف بما سبق نکنیم!

لطفا نظرتون رو بگین که خیلی مهمه!(رای گیری نیستا! فقط نظرخواهیه)

خودم بیشتر از همه با گزینه 1 موافقم.


3. یه سری مطلب هم توی مطالب چرکنویس داریم که اصلا لزومی نمی بینم اونجا باشند. اگه اعتراض خاصی نیست حذفشون میکنم


 آقای شکوری از اونجا که شما قبلا مسئول وبلاگ بودید و رو مسائل وبلاگ هنوز هم دقیق هستید به طور ویژه نظر بدید. نظر شما رو حتما میخوام داشته باشم. همینطور آقای فرامرزی. چون خصوصا این اواخر خیلی دقیق وبلاگو بررسی میکنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
راد پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 00:47

راستش من فکر میکنم بهتره اون 100 تارو مثلا در یک بازه ی 2 روزه به دسته 10 نفر بسپارید، هر کس 10 تارو تصحیح کنه.
اینطوری حل نمیشه؟؟؟

10 نفرو شما پیدا میکنی؟
تو این کسادی کانون، کجا 10 نفر؟:))
حنانی

راد پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 00:56

ولی واقعا، رسما خسته نباشید داره این کارا...
ازین کارا به معاونتون هم یاد بدیدا.

راد هستم پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:21

آره بابا بچه ها همه پایه ان. فقط کافیه تو جلسه اعلام کنین.
پس حله؟

نه فعلا
بذارین یه کم فک کنم.بقیه هم نظر بدن.
حنانی

شاهتوری پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:34

سومی رو اصلاااا نفهمیدم.هر چی هم خوندم.راه چهارمی هم هست:)))))))))))))) آبودان(راسستی یه نقدو تحسین بنویسم برا دزد و پلیس)
.اولی عاقلانه به نظر می اد.بیشتر.بهتره یعنی.نظرم اینه.بعدم خودم یه زمانی تو بلاگ اسکای وبلاگ داشتم(مرحوم شد) اصلا بلد نبودم تو صفه یادداشتهای منتشر شده چجوری دنبال یه یادداشتی که میخام بگردم و بیچاره میشدم اگه میخاستم یکیو حذف کنم.لذا عطایش رو به لقایش بخشیدم.چجوریاس حالا؟اگه بازم وبلاگ خواستم؟

اصن مصیبته!
پیشنهاد میکنم دفعه بعد خواستی وبلاگ بزنی بلاگ اسکای آخرین گزینه ات باشه

راه سوم حقوقی بود:)) معنیش اینه که بی خیال موضوع بندی دوباره ی یاداشت هایی بشیم که میخوایم اصن موضوعاتشو حذف کنیم و اون مطالب بی موضوع بمونن
حنانی

شاهتوری پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:34

این بود انشای من سارا

شکورم شنبه 27 آبان 1391 ساعت 09:47

خوب من الان به نت دسترسی پیدا کردم و همین الان دارم این پست رو میخونم و با 5 دقیقه فکری که کردم باس این مسائل رو بنویسم:

متاسفانه در دوره ی مدیریت وبلاگ من، هرچقد داد زدم که دوستان همینطوری بدون هماهنگی با من موضوع ایجاد نکنن، به خرچشون نرفت که نرفت
میتونید فریاد های من رو تو پست های مخصوص این حرکت ببینید
دقیقا تو امسال هم همین موضوع رو تو آخرین روزهای مدیریتم با امید داشتم که اصرار داشت یه موضوع جدید برای جشنواره ی فیلم تهران ایجاد کنه
فی الحال به نظر من راهکار اول و سوم شما، تقریبا یکی هستند با این تفاوت که در اولی، الزام وجود داره و در سومی، اختیار
به نظر من این دو راهکار ادغام بشن
علتش هم اینه که ما مهمترین موضوعاتی که داریم، صورتجلسات و اساسنامه و رای گیری هاست که سالم می مونن
موضوعات هنری، موضوعاتی نیستن که بنیان کانون رو بهم بریزن و نیاز به استناد وبلاگی به اونها باشه
پس پیشنهاد میکن که شما موضوعات گفته شده رو حذف و اصلاح کنید و به اعضای کانون این اختیار رو بدید که هر کس دوست داشت بره پست های گذشته اش رو سرچ کنه و موضوع بندی مجدد انجام بده
البته به احتمال زیاد تنیلی رخ خواهد داد و خیلی ها این کارو نمیکنن پس در کنار این راهکار، یه الزام رو هم بر دوش شما و معاون شما بذاریم که در طولانی مدت (مثلا ظرف دو ماه) پست های بی موضوع مانده رو تدریجا موضوع بندی کنید

نظرتون چیه؟

هنوزم به نظر من اجیر کردن 10 نفر مزدور بهترین راهه!!!
راد

شکورم شنبه 27 آبان 1391 ساعت 10:54

به نظرم اون قسمتی که میخواید حذف کنید که به انتخابات سال پیش مربوط میشه، یکی از نقاط خاص تاریخچه ی کانونه که خیلی هم علی محیط خوشگل درستش کرده و اگه میشه نگرش دارید میتونه به عنوان یه الگو برای همیشه مورد تقلید واقع بشه

یاسمین یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 00:08

برای کمک من مطلب خودمو تو چرکنویسا حذف می کنم!

واقعا خوب کاری کردین:)
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد