کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تاثیر صنعت سینما بر فرهنگ کشور

خانم برزگری متن زیر رو برامون ارسال کردند:


یه نامه از خانه سینمای دانشگاهی اومده منوط به اینکه از طرح های شما در ارتباط با تاثیر صنعت سینما بر فرهنگ کشور در قالب کارگاه های آموزشی استقبال می کند و همچنین اگر در این ارتباط کارگاهی را برگزار کردید همراه با گزارش کامل عملکرد آن تا ۲۲/۸/۹۱ به من تحویل بدهید. خواهشا این چیزها رو جدی بگیرید.

در ضمن از مدیران اجرایی نظریه های فیلم روز جهانی کودک و مراسم ورودی های جدید تقاضا دارم اینقدر عکس برای من نفرستن دیگه سیستمم جا نداره


نظرات 1 + ارسال نظر
شکورم یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 15:51

من تحقیق دارم
باهاتون تماس گرفتم ولی همش اشغالید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد