کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رونوشت به مسئول آرشیو

تاریخ ارسال جمعه 19 آبان ماه سال 1391 ساعت 16:30

ارسال کننده mojtaba  

عنوان نامه درخواست فیلم

متن نامه

آقا من دانشجوی اینجام میخاسم ببینم چه جوری میتونم از امکانات آرشیو فیلماتون استفاده کنم، یه چندتا فیلم که شدیدا دنبالشون هستمو سراغ گرفتم کانون داره.

باتشکر


فکر نکنم لازم باشه کار خاصی کنید.تشریف بیارید کانون و با هماهنگی یکی از اعضا (ترجیحا مسئول آرشیو یعنی خانم شاهتوری) میتونید به فیلم های مورد نظرتون دسترسی داشته باشید

حنانی

----------------------------------------------------------------------------------------

بله بیان. فردا خوبه بیان.نمی دونم ولی یه روزی که من باشم.یا مسوول کامپیوتر.بدون هماهنگی نباشه خلاصه.حالا به مسوول کانکس هم میسپرم.

مسوولیت آرشیو

نظرات 2 + ارسال نظر
مسوول آرشیو جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:23

بلی.تشریف بیاورید.فردا خوب است.هر روزی خواستند بیان اما خودم باشم بهتر است.

با سلام
از طرف کانون فیلم وعکس دانشگاه بوعلی خواستم از شما برای کانون تازه تاسیس خودمان راهنمایی بگیرم...البته سوال اصلی من در باره نقد فیلم است..
خواستم بپرسم شما خودتون فیلم نقد می کنید یا از یک منتقد دعوت می کنید؟
راجع به عکس هم خواستم از فعالیت های شما هم با خبر بشم...
ممنون می شم اگر پاسخ ما را بدهید...

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد