کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخابات معاون مسئول ارتباطات اینترنتی

خب،

قبلش دوست دارم یه بحث رو مطرح کنم و اون "مسئولیت زدگی" یا "مسئولیت گریزی" که شدیدا بین اعضای کانون شایع شده بنظرم!(منظورم از مسئولیت بیشتر "سِمَت" هست البته)

من از اوایل این ترم به همه ی کسانی که فکر میکردم دسترسی خوبی به اینترنت دارند اس ام اس دادم یا حضوری باهاشون صحبت کردم که کاندید معاونت بشند. توی وبلاگ هم که پست گذاشتم!

خب البته ظاهرا در اشتباه بودم و خیلی ها برخلاف تصورم دسترسی نسبتا مداوم به اینترنت نداشتند، اما مساله ی من اینه که همین دو سه نفری هم که پیدا کردم رو کلی طول کشید تا راضی کنم که بیان کاندید بشند.(جز یه نفر البته)

میدونم که حق طبیعی همه است که دلشون بخواد تو یه کاری سهیم بشند یا نه، ولی از اون جایی که می بینم همه ی مسئولین سمت ها هم به همین درد من دچار شدند خیلی احساس بدی دارم!

خلاصه که بیاین یه فکری راجع بهش بکنیم...


کاندیداهای معاونت مسئول ارتباط اینترنتی:


1.میلاد سلیمی(ایشون از ورودی های جدید کانون هستند و تنها کسی بودند که خودشون به من مراجعه کردند و گفتند که علاقمند هستند)

2.زهرا شاهتوری

3.نفر سوم هم داشتیم که از قضا همین امروز انصرافشو اعلام کرد و دیگه نداریم!


(اگر اشتباه نکنم 48 ساعت برای رای گیری وقت داریم!اگر کمتر یا بیشتره لطفا مطلعین منو در جریان بذارن)

نظرات 9 + ارسال نظر
محبوبی پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 10:31

1

محبوبی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:04

مسئول اساس نامه صحبت می کنه: سارا لطفا نتیجه رو اعلام کن،از مهلت رای گیری که گذشته،حد نصابی هم برای تعداد رای دهنده ها تعیین نشده،یک رای هم از کسی که عضو نهاد تصمیم گیری هست،تعیین کننده ست.

سمیه منم با نظر آقای فرامرزی موافق ترم! تو هم تایید میکنی؟
حنانی

راد شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:21

خانم حنان
وقت رای گیری باید حداقل 48 ساعت باشه
اما بهتر اینه که برای انتخاب هایی با این سطح از اهمیت (که قراره برای مدت طولانی ای یک مسئول انتخاب بشه) زمان بیشتری اختصاص بدین.
مثلا 5روز یا یک هفته.
البته میشه بیشتر از یک هفته هم باشه ها، اما لااقل تو این مصداق نیازی نیست.

راد شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:22

1

پریماه مرادپور شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:52

میلاد سلیمی

مسوولیت آرشیو شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:35

آره باباا.آقای سلیمی

شکورم یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 15:47

میلاد سلیمی رو دیده ام
خانم شاهتوری رو هم می شناسم
ولی مسئولیت ارتباطات اینترنتی مسئولیت مهمیه
باس فکر کرد
فقط یه چیزی می دونم
هر کدوم از بچه ها که مسئول شدن باید بدونن مسئولیت خیلی خیلی مهمی دارن

مسئولیت مهمی هست ولی این به این معنا نیست که بترسن و اصن هیچ کاری رو قبول نکنند!
من نمیدونم که با وجود رای گیری وبلاگی آیا میشه تو جلسه هم رای گیری کرد؟ من واقعا میخوام ما نظرات بیشتری رو داشته باشیم
حنانی

ارشادی چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 18:21

1

راد هستم پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:26

خانم حنانی! لطفا اعلام کنید. فک میکنم دیگه کافی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد