کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم های آموزشیCFA

تاریخ ارسال سه شنبه 16 آبان ماه سال 1391 ساعت 16:28

ارسال کننده محمود  

عنوان نامه  فیلم های آموزشیCFA

متن نامه سلام 


گفتم شاید تمایل داشته باشید که کار آموزشی انجام بدید

از اونجایی که من خودم قبلا مسئول کانون فیلم دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بودم میدونم که این چیزها برای کانون فیلم چیز خوبی بحساب میاد

CFAاسم یه آزمون بین المللیه تو رشته مدیریت مالی ه که خیلی جاها اعتبار اون و از فوق لیسانس هم بیشتر میدونن.

حالا اگه تمایل به همکاری داشتین به من میل بزنین

درضمن این فیلمها همشون برای دانشگاه شریف هستن.

موفق باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
راد شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:24

حالا به کدوم میل باید میل بزنم؟؟؟

mahrang7@gmil.com
من بر حسب عادت ایمیل کسانی که نامه میفرستند رو حذف میکنم بعدا نامه هاشون رو پست میکنم.حواسم به این نبود!
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد