کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاداتی برای وبلاگ

برای شلوغ نشدن وبلاگ، گذاشتمش تو «ادامه»:

سلام خام حنانی

پیشنهاد میکنم برای هرچه شکیل تر شدن وبلاگ :

1- موضوع معرفی فیلم و کارگردان و نقد و تحلیل فیلم با هم جمع بشن

2- موضوع ایستگاه نقد فیلم و دانلودها و مصاحبه ها حذف شود

3- موضوع انتقاد و پیشنهاد به موضوع انتقاد و پیشنهاد و سوال تغییر کند

4- موضوع نامه های دریافتی حذف شود و نامه های دریافتی دارای موضوعات از پیش تعیین شده شوند...یعنی اگه نامه ای مبنی بر انتقاد آمده، با موضوع انتقاد و پیشنهاد و سوال بیاید...یا مثلا اگه نامه ای که دربردارنده ی نقد یه فیلمه، با موضوع نقد فیلم بیاد

 

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 17:35

سلام آقای شکوری
ممنون از پیشنهاداتتون
یه دقت بیشتری میخواد که در اولین فرصت بررسی میکنم
شما چرا راجع به معاونت وبلاگ جواب منو ندادین؟ کاندیدای معاون وبلاگ بشید دیگه

شکورم چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 14:55

! من کاندید معاونت وبلاگ بشم؟
من مسئول قبلی بودم خوب...بذاریم جوونا بیان...
شکورم

این که قبلا مسئول بودید تناقضی نداره که.حالا کاندید بشید شایدم رای نیاوردین:))
حنانی

به خانم حنانی پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 12:17

والا خانم من هر شب به نت دسترسی ندارم
خیلی وقتا میشه که حتی سه شب هم میشه که نتونم وبلاگ رو بررسی کنم
از طرفی
یک سال مسئول این سمت بوده ام
درسته که امکان کاندید شدن دارم ولی کاندید شدنم، خوب یه طورایی نقض غرضه...
نهاد معاونت سمت، نهادیه که برای انتقال تجربه خلق شده...من تجربه ی مدیریت وبلاگ رو دارم(البت نمیگم از شما بیشتر) و بهتره کسی معاون شما بشه که تو این ترم بتونه تجربیات شما رو کسب بکنه...
با این حال چنانچه نیاز دیدید که من هم کاندید باشم، مشکلی با این قضیه ندارم...ولی نذارید من مسئول وبلاگ بشم (نتیجتا نباس معاون هم بشم)
خلاصه که به نظرم کاندید شدنم برای معاونت وبلاگ، کار عبثی ست...مگر مصلحتی در کار باشه که من بی اطلاعم که در این صورت اختیار با شما خانم
شکور کهنسال

این از اون دفعاتیه که اشک تو چشام جمع شده ها
حنانی

فرامرزی (راد) پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 23:25

آفرین چه پیشنهادای هلویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد