کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سایت معرفی کنید

شاید من امروز درجلسه حضور بهم نرسونم.مسئله یی که میخام باتون درمیون بذارم اینه:

ما بدنبال یک سایت درست درمون هستیم برای دانلود فیلم ها.چون آقای همت زاده همونطوری که بتون گفتم لطف کردن و داوطلب شدن برای دانلود.و خب نمیشناسیم سایت خوبی.یه سایت رایگان اگه میدونین به ما معرفی کنین.من خودم آپلودباز رو میشناسم اما باید اکانت داشته باشیم که در نتیجه باید صحبتی با مسئول امور مالی داشته باشم.که میره برا درجه دوم اولویت.

از دوستان دیگری هم که گفتن گاهی میتونن دانلود کنن میپرسم که آیا اون سایتی که میخاستن دانلود کنن ازش چی بوده؟

بچه ها هم لطف کردن و یه لیستایی دادن از فیلما برای دانلود.صبور باشن مدتی.

اون فولدر موسوم به عطار هم مدتی مرتب کردنش توسط خود آقای عطار پور در دست احداث بود و دیروز به من گفتن تموم شده کارشون باش و می تونم در آرشیو لحاظش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرامرزی (راد) شنبه 13 آبان 1391 ساعت 00:12

نظر من هم برای این پست نیست

چی؟؟؟؟؟
یه نظری گذاشته شده بوده الان نیست؟
نویسنده ی این پست
------------------------------------
جریان چیه؟
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد