کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لذت دیدن ضامن دار روی پرده ی عریض

فکر کنم هممون فیلم رو دیده ایم ولی دیدنش روی پرده ی عریض خالی از لطف نیست

ضامن دار مث اینکه شده تنها نماینده ی کانون تو جشنواره ی فیلم دانشجویی

برای خودم خیلی عجیبه که این فیلم  پذیرفته شده ولی تردید نه ولی خوب... شده دیگه...این اتفاق خودش یه علامت سوال درمورد قضاوت های جشنواره اس...

به هر حال من خودم به شدت ضامن دار رو دوست دارم

هر کس که دوست داشت فیلم رو ببینه:

یکشنبه 7آبان: سالن آمفی تاتر دانشکده صدا و سیما - 13الی14:30

دوشنبه 8آبان: سالن 1پردیس ملت - 13الی14:30

من و ممد شفیعی سانس دوشنبه رو میریم...

دوستان اگه ممکنه اگه عوامل فیلم رو میبینید بهشون حتما خبر بدید

نظرات 8 + ارسال نظر
zahra shahtoori شنبه 6 آبان 1391 ساعت 13:50

مدتها بود که تعریفشو میشنیدم اما ندیده بودمش.بالاخره بیست و نهم فروردین ساعت ده صبح توی کانون نشستم و دیدمش.
هیچ وقت یادم نمیره.

مژده بشیری شنبه 6 آبان 1391 ساعت 14:27

تبریک میگم...
منم احتمالا ۲شنبه میام...

شفیعی شنبه 6 آبان 1391 ساعت 14:44

خیالی نیست.ضامن دارم میترکونه ایشالا داش عباس....
هستیم تا بی نهایت......

ایشالا جهنمی
شکورم

به خانم شاهتوری شنبه 6 آبان 1391 ساعت 15:35

حالا خوب بود یا نه؟
به نظر من که باس با ذائقه ی شما جور در بیاد
شکورم

آها منظورتون همون فاز مرامی و ایناس؟که دوستان به من منسوب میکننن؟
نیستم اونطوری بخدا.
فیلم خوبی بود اما.جمع و جور بود.معلوم بود چی میخاد بگه.بسیار دوستم اومد
شاه توری

یاسمین شنبه 6 آبان 1391 ساعت 22:00

چرا هر چی اتفاق مهمه این ترم دوشنبه ها می افته!؟!

milad شنبه 6 آبان 1391 ساعت 22:57

like
heif ke ma in hafte ie midterme sangin darim.....a

راد شنبه 6 آبان 1391 ساعت 23:49

منم خدا کنه کلاس رو نپیچونم و نیام
گرچه میدونم آخرشم خل میشم میام

به عباس شکوری دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 07:48

درود بر تو ای عباس شکوری....

اینو بگو کی بسازیم؟!!!!!!!!!!!

ما که اماده ایم فرمانده.

شفاهی بهت گفتم حاجی
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد