کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین کانون

اسامی فعالین کانون در یک ماه گذشته:

پریماه مرادپور (که دیگه........!!!!)

مصطفی عطار پور

اشکان توپ شکن

خانم آقای شکوری (خانم تدریس)

خود آقای شکوری

علیرضا ملک محمدی

پژمان دلیاری

گل خندان (اسمشونو نمیدونم!!!)

الهه پیروزبخت

مجید ارشادی

و هر کس که از قلم انداختم.....!

ممنون از همه بچه ها...

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا شاه توری شنبه 6 آبان 1391 ساعت 08:03

مثلا من.
پس من چی ؟
آرشیو خودش طبقه بندی میشه؟

سارا
بعضی پستا کامنتاشون نصفه باز میشه.مشکل از چیه؟از فایر فاکس من یا بلاگ اسکای؟ من باید برم از تو بخش مدیریت بینم

کیستی تاریکی؟:دی
والله من مشکلی ندارم واسه باز کردن نظرات. مشکل نصفه نیمه باز شدن اغلب مال سرعت اینترنته نه یه اشکال فنی تو وبلاگ.با این حال باز هم توی این هفته چند دفعه چک میکنم ببینم منم مشکلی دارم یا نه
بانوی محترم هستم که فرمودین!:دی

سارا حنانی شنبه 6 آبان 1391 ساعت 11:30

پریماه اسمتو چرا زیر پستت ننوشتی؟
بعد اگه منظورت از فعالین کانون فعالین حوزه ی کاری خودته ننویس فعالین کانون!مثلا بنویس فعالین کانکس...
خلاصه توضیح بده همه روشن شیم

شکور شنبه 6 آبان 1391 ساعت 11:53

آورین.چه عجب.فعالین باید ما بین هر دو جلسه اعلام بشن ها نه ماهیانه
شکورم

شکورم شنبه 6 آبان 1391 ساعت 12:28

به نظرم موضوع این پست باید گزارش فعالیت باشه نه اخبار کانون

بله.تصحیح کردم.مرسی از دقت تون
حنانی

زهرا شا هتوری شنبه 6 آبان 1391 ساعت 13:56

سارا من بودم که بت گفتم بانو
نه بابا مشکل سرعت نیست.شونصد تا پنجره رو با هم باز می کنم.بعضی پستا اینطوریه

یاسمین شنبه 6 آبان 1391 ساعت 21:01

احسنت بر شما!
این حرکت اتفاق مبارکیست که جدیدا داره بیشتر اتفاق می افته!آورین!درود بر شما
اگه هفتگی اعلام کنین که فبها!

milad شنبه 6 آبان 1391 ساعت 22:55

aqa ya khanomi ke user pass nadari,doroste in vasat haghe bache haye taze vared kho0rde beshe,ma faaliat nadashtim???naaaa
:| , : D

آقای سلیمی این فعالیت اون فعالیت مدنظر شما نیست.
پریماه ببین با یه تیتر اشتباه چه شری به پا کردی:))
خانم مرادپور مسئول کانکس هستند و مطلبی که نوشتند اعلام فعالین مربوط به حوزه ی کار خودشونه نه کل فعالین کانون.
حنانی

سلیمیان یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 10:07

غرفه برای جشن ورودی ها فعالیت محسوب نمیشه!

به توضیحات کامنت های قبلی مراجعه شود لطفا
حنانی

پژمان دلیاری یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 12:02

یاسمین یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 20:10

پریماه جان لطفا فعالای این هفته تو هم اعلام کن

محبوبی دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 09:45

به نظرم بهتره به پست ؛ما در تلاشیم؛ هم توجه بکنین در این مورد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد