کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رأی گیری- معاون مسئول محترم کانکس

من پس از دو هفته تلاش و دوندگی و سر شکوندن، واسه پیدا کردن  2 نفر که معاون بشن... بالاخره تونستم بجز اشکان توپ شکن که اولویت اولو دارن، 1 نفرو پیدا کنم.... که اونم کسی نیست.... جز.... مژده بشیری!!! به افتخارش....


و چون جز این دو نفر کس دیگه ای نبود... در نتیجه شما بر اساس شناختی که دارید به یکی از این دو نفر رأی بدید.... (تا سه شنبه!)


1- اشکان توپ شکن

2- مژده بشیری


ممنون از شما....

مسیول محترم کانکس....

پریماه مرادپور

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا م جمعه 5 آبان 1391 ساعت 23:01

از اونجایی که اشکان توپ شکن یکی دوبار کانکس به موقع باز نکرده من به
خانم بشیری
رای میدم

من مرادپورم.... بازم میگم....
کانون ساعت 10: 30 باز میشه!!!!
اگر کسی بعد ازین ساعت دید در بستس میتونه شاکی باشه!!!! قبل ازین ساعت کسی توقع باز بودن در کانونو نداشته باشه!!!

جهان جمعه 5 آبان 1391 ساعت 23:20

توپ شکن

زهرا شاه توری شنبه 6 آبان 1391 ساعت 08:05

توپ شکن

اشکان شنبه 6 آبان 1391 ساعت 10:20

بشیری

سارا حنانی شنبه 6 آبان 1391 ساعت 11:31

توپ شکن

شکور شنبه 6 آبان 1391 ساعت 11:37

قطعا خانم بشیری یکی از پیر و پاتال های کانونن
یعنی از باتجربه های کانون
ولی وقت زیادی برای اومدن به کانکس ندارن
به نظر من اشکان هم برای این سمت و هم اساسنامه مناسبه...
در این سمت، رای من، اشکان توپ شکن

مژده بشیری شنبه 6 آبان 1391 ساعت 14:24

توپ شکن

این شکسته نفسی بچه های کانون داره منو له میکنه ها
اشک تو چشام جمع شد
حنانی

یاسمین شنبه 6 آبان 1391 ساعت 21:02

آقای توپ شکن

رامین شنبه 6 آبان 1391 ساعت 22:27

M.R TOOOP SHEKAN !!!!

پژمان دلیاری یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 12:05

خانم بشیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد