کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طراح جدیدِ "پوستر"

دیروز تو دانشکده علوم ریاضی یکی از بچه های جدیدو  دیدم .بعد از کمی صحبت و دعوا!!!! که چرا جلسه نیومدید از ایشون در مورد طراحی پوستر پرسیدم و ایشون هم گفتن که بلیییییییی بنده هم بلدم هم مشتاقم که برای پروژه ها پوستر طراحی کنم.. 

 

خوش به حال ایشون 

خوش به حال ما 

خوش به حال کانون 

و 

خوش به حال مدیران اجرایی 

 

این شخص کسی نیست جز....... 

 

 

                          جناب آقای محسن قدکساز (میتیکومون)

 

 

احترام بگذارید..

 

نظرات 11 + ارسال نظر
زهرا شاه توری چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 14:25

ا تو کی اومدی دانشکده ما ناقلا؟ جدیدنا زیاد اون ورا می بینمتا..
دسشون درد نکنه کلا.

رامون ییهو کج میشه عمدی نیست به قُدا...

جهان

محسن قدکساز پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 01:42

درود
خیلی خوبه که من رو در جریان احساساتم قرار دادید.
این اغراق شما اگرهم مشتاق نبودم من رو مشتاق میکرد.
ایشالله که دور هم پوستر های خوبی طراحی کنیم.

جهان پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 12:00

دیگه دیگه D:

به پری جهان پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 12:56

:دی

فرامرزی جمعه 5 آبان 1391 ساعت 16:50

محسن جان! خانم جهانی پوری که ملاحظه میکنید در زمینه ی ایجاد اشتیاق و اتمسفر به درجه ی استادی رسیده اند.

فرامرزی جمعه 5 آبان 1391 ساعت 16:55

خانم جهانی! اگه میشنیدین که ایشون کار ساخت کلیپ هم بلدن میخواستین چیکار کنین؟

جهان جمعه 5 آبان 1391 ساعت 17:58

آقای فرامرزی
در درجه ی اول اینکه ممنون لطف دارید بنده شاگردی می نمایم در محضرتان.
در درجه ی دوم : واقعا!!!!!!!!!!
خب معلومه!!!
جای شما میکردیمشون دبیر
بالاخره دبیری که یه چیزایی بلد باشه باید دبیر خوبی باشه دیگه!!
نه؟؟؟

یعنی خیلی دوست داشتین کاری بلد میبودین؟
عجیبه که چرا بعد از این یک سالی که در جریان انتخاب دبیر و معیارهایی که باید یه دبیر خوب داشته باشه، بودید، بازم دارید این حرف رو میزنید؟؟؟
راد (فرامرزی)

جهان جمعه 5 آبان 1391 ساعت 22:01

!!!!!!!
آیا شوخی من جدی تلقی شده است؟؟؟؟
یکی ج بده........

پریماه مرادپور جمعه 5 آبان 1391 ساعت 23:29

مثل اینکه آره!!!!!
آقای راد.....!

محسن قدکساز شنبه 6 آبان 1391 ساعت 17:00

درود
البته من خیلی درباره ی وظایف دبیر اطلاع ندارم ولی اسم دهن پر کنی داره، حاضرم یکی بیاد و در من اشتیاق ایجاد کنه تا این وظیفه خطیر رو بر عهده بگیرم:دی

علی عسگری شنبه 13 آبان 1391 ساعت 01:30 http://1asgari.ir

باسلام.
من هم خوشحال میشم توی طراحی پوسترها کمک کنم.
نمونه کارهای من رو توی وبلاگم می تونید ببینید.
ضمنا من از اعضای دانشگاه یا کانون نیستم.
پاسختون رو برام ایمیل کنید لطفا.
باتشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد