کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول آینده آرشیو

بچه ها نظر باینکه من خیلی تلاش کردم تا سه تا کاندیدا بهتون معرفی کنم ولی ناموفق بودم و با هر کسی صحبت کردم یا وقت نداشت یا در گیر مسولیت دیگه یی بود یادر یک مورد بقول خودش استعداد آرشیوینگ نداشت پس از مشورت با مسئول اساسنامه قرار بر این شد تنها کاندید رو بهتون معرفی کنم .رای خود را اعلام کنید

خانم ماها عسگری

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا م دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 20:36

خودش نه، خودشـــان!
بله . . .

جهان دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 22:02

به مسئول اساسنامه:
چرا باید وقتی فقط یک کاندید وجد داره رای گیری کرد؟؟

موافق

به پری جهان سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 09:51

توضیحاتمو نخوندی؟
برای اینکه کاندید دیگری وجود ندارد.
این رای گیری هم برای اینه .سر موافقت یا مخالفت.عین کامنت مسئول اساسنامه:
محبوبی
خوب وقتی دیگه کسی نیست،به نظر من کافیه مگر این که نهاد تصمیم گیری با این یه کاندید مخالف باشن و بخوان شخص دیگه ای رو معرفی کنن.نه؟

به خانم جهانی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 10:06

شکورم:
مطابق با اساسنامه، نهاد تصمیم گیری ملزم به پذیرفتن هیچ کدوم از سه کاندید اعلامی مسئول سمت نیست
به طریق اولی در مورد یک کاندید هم صدق میکنه
به هر حال، موافق

محبوبی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 11:49

منم با خانم عسگری موافقم.

یاسمین پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 13:21

+

مژده بشیری جمعه 5 آبان 1391 ساعت 12:16

موافقم :‏)‏

فرامرزی جمعه 5 آبان 1391 ساعت 17:43

منم موافق بودم

پریماه مرادپور جمعه 5 آبان 1391 ساعت 21:46

منم ک...... موافق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد