کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا تردید، مغلوب ضامن دار شد؟

اینطور که من شنیدم، از بچه های کانون خیلی فیلم به جشنواره ی دانشجویی ارسال شده

من هم دو تا فیلم آخرم رو فرستادم یعنی تردید ابدی و ضامن دار

ولی خبر جالب اینجاست که با اینکه اغلب دست اندرکاران ضامن دار، خودشون تردید رو کار بهتری می دونستن، ولی از جشنواره با من تماس گرفته شد که این ضامن داره که وارد بخش مسابقه شده!

خلاصه که ما خنده مان گرفت و از شایعات فهمیدیم که دیگه قرار نیست جشنواره ها به فیلم هایی با موضوعاتی مث تردید، روی خوش نشون بدن...


شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 21:45

الان این بهترین عکسمون بوده؟

جهان یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 21:47


ولی تردید بهتر بودا!!!

شفیعی دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 08:12

کاملا با نظرت موافقم.
ارشاد با اینجور فیلما برخورد می کنه.
این قیضیه توی جشنواره ها هم جریان داره و خواهد داشت.
خیالی نیست.......
مهم اینه که ما کارمونو بلدیم

زهرا شاه توری سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 10:02

یک درخواستی دارم.خواهش می کنم هر کسی می خواهد عکس بگیرد هممو ن اولش" هم" که همه دور هم جمع هستند یکی بگیرد(این دفعه هم گفتم اینو. کسی محل نداد).شانس من!همیشه قبل از آخرش رفته م.مثلا یه حبه قند.مثلا اینک بهشت.مثلا نهم خرداد.مثلا همین ضامن دار
و این داستان ادامه دارد....

به خانم حنانی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 10:11

از سه تا عکسی که استاد اشکان توپشکن انداخت به زور این یکی فوکوس بود...اینم موبایل این داره؟ فقط بلده پول بده
شکورم

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 15:08

برادرا و خاهران محترم
من مسئولیت این عکس رو بعهده می گیرم.تورو عزیزتون کاری با اشکان بیچاره نداشته باشید.عکاس این عکس من بودم...

زهرا شاه توری سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 16:42

جمله یکی مونده به آخرمو تصحیح می کنم: مثلا همین تردید ابدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد