کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فولدر های دسکتاپ

دوستانی که روی دسکتاپ به نام خودشون فولدر ساخته بودن تا جایی که می تونن این کارو نکنن.و اگه دنبالشون میگردین من فولدراشونو به تناسب توی موزیک یا آرشیو یا درایو پابلیک ریختم. 

تازه جا دارد تشکر کنیم از آقای رامین همت زاده برای دانلودایی که داشتن.هر کی دیگه تونم می تونه در جهت گسترش هر چند کوچک این آرشیو گامی برداره استقبال می کنیم. 

باتشککر

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شاه توری شنبه 29 مهر 1391 ساعت 13:31

راستی به مسئول اساسنامه و بچه ها
دارم با اونایی که میشناسم صحبت می کنما.

اگه منظورت بحث معاونته جا داره در همین راستا منم اعلام کنم که دو نفر رو قطعی کردم دنبال نفر سوم ام
سارا

رامین شنبه 29 مهر 1391 ساعت 20:03

خواهش میشه ...
دلم واسه کانون و بچه ها تنگ شده ....
ولی اینجوری که به نظر میرسه از هفته ی بعد کم و بیش سری میزنم

محبوبی یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 10:23

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد