کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت (قسمت دوم)

خب اگه یادتون باشه گفتم برای دسترسی مستقیم به آرشیو مطالب سال 91 با پشتیبانی بلاگ اسکای مکاتبه کردم. چند وقت پیش جواب دادند که این مشکل رو به زودی رفع میکنند ولی هنوز خبری نشده! لذا دوباره پیگیری کردم.


در همین بین با مشکل دیگه ای هم رو به رو شدم و اون این بود که تمام مطالب و نظرات به ساعت نیمه ی اول سال (یعنی یک ساعت جلوتر) ثبت میشد. مثلاً من ساعت 4:30 می اومدم کامنتای ساعت 5 رو تایید می کردم!!!

در این رابطه هم با پشتیبانی مکاتبه کردم که خوشبختانه این مشکل رو برطرف کردند


آسوده بخوابید که مسئول وبلاگ بیدار است 

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 08:26

به به!

سلیمیان دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 08:46

دم شما گرم

مژده بشیری دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 22:05

آورین‏!‏ ;)

محبوبی چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 08:55

آفرین دوستم

آورین یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 19:26

آورین که بیداری
آورین که گزارش فعالیت می نویسید
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد