کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارشات نیمچه فعالیت 

اول از همه با عرض شرمساری من نمی دونستم درایو های پابلیک و ورک استیشن ها در حوزه استحفاظی من نیست که رفتم داخلشون و با تشکر از تذکر آقای شکوری! 

یه سری فیلم تکراری دیدم توی آرشیو .کیفیت هر دو نمونه رو دیدم پاک کردم تکراریه رو.دوتا فولدر هم بود متعلق به آقای عطارپور به نام عطار که توشون پر فیلم بود.خودشون گفتن فعلا کاریشون نداشته باشم تا خودشون بم خبر بدن.  

اسم چن تا فیلم رو هم یادداشت کردم تا ژانرشونو پیدا کنم و بذارم تو فولدرشون. دیدم واقعا هم کار دیگه یی نمونده چون من با درایوای دیگه کاری ندارم.

دیگه م منتظرم تا دوستم هاردشو بده.

معاون هم هنوز پشت پرده یی از مه و هاله ای از ابهامه.صحبت می کنم با چند نفر دیگه یی هم که توی ذهنم هستند

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 21:37

نخسته!

پریماه مرادپور یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 23:24

امروز عالی بودی!!!! خسته نباشی...

سارا یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 23:34

زهرا بهتره واسه مطالبت عنوان بذاری حتما
اینجوری دسترسی بهش راحت تر میشه

سارا حنانی دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 00:18

کلمه "گزارشات" غلطه
اما حرکت شما اساسا درسته مسئول آرشیو جان

زهرا دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 09:19

پریماه؟

مژده بشیری دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 22:09

خیلی خوب فعالیتهاتو توضیح میدی :‏)‏ ممنونیم.

آورین یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 19:28

شکورم

زهرا شاه توری سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 10:03

آقا من رفتم دوباره خوندم اون پست رو.جددی جددی دو تا صفر جلوی 4 بود.نوشته بود 400گیگ

پس بنده را ببخشاید که اشتباه نوشتم

جدا معذرت
بدون اینکه پست رو خونده باشم میگم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد