کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نامه بی قصد و غرض من باب بسته بودن درب کانون

تاریخ ارسال یکشنبه 23 مهر ماه سال 1391 ساعت 10:48
ارسال کننده محسن قدکساز  
عنوان نامه در بسته ی کانون
متن نامه درود
من امروز که فکر کنم سه شنبس و فکر کنم23مهره ساعت 10:30 اومدم کانون ولی در بسته بود.
البته قصد و غرضی ندارم(حتی نمیدونم غرض رو چجوری مینویسن) ولی این مسئله قبلا هم پیش اومده بود و من به آقاشکوری گفتم،ایشون هم گفتن که این چیزارو حتما تو وبلاگ بگم.
همین

البته امروز یک شنبس
ولی منم با ایشون موافقم. دو مورد هم خودم صبح اومدم ولی بسته بود. اگه نمی تونیم صبح ها کانون رو باز نگه داریم حداقلش اینه که باید اعلام کنیم کانون از 11:30-12 باز میشه نه اینکه بگیم 10 ولی هیچ وقت اون موقع باز نباشه! 
حنانی
نظرات 3 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 21:39

ممنون از آقای قدکساز!
نمی خوام اشتباه رخ داده رو توجیه کنم ولی باور کنیذ اگر ما بگیم 11:30 در باز میشه احتمال اینکه مسئول اون ساعت که قراره بیاد و در کانکسو باز کنه زودتر از 12 نیاد!به شدت بالاست!!

پریماه مرادپور یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 23:22

نکته مهمی که باید گفته بشه....
در بازکن ها از جمله خودم نمی تونن راس ساعت ۱۰ در کانون رو باز کنن! در نتیجه هر کس ساعت ۱۰ اومد کانون و دید در بسته هست منتظر بمونه تا ۱۰:۳۰ تا بچه ها خودشون رو برسونن....
من سعی می کنم دیگه چنین اتفاقی نیفته....!

آقای قدکساز که ظاهرا ساعت 10:30 اومده بودن و منم توی اون دو مورد بعد از ساعت 10:30 اومده بودم
حنانی

اشکان دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 13:30

تکذیب میکنم به شدت....من خودم یکشنبه از ساعت 10:30 کانون بودم کلی هم ادم اومد ...این دوست عزیزمون احتمالا اصن نمیدونن کانون کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد