کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران انیمیشن لوراکس


بنده قصد دارم انیمیشن لوراکس (ورژن موسسه گلوری) تحت قالب پروژه شخصی اکران کنم . اگر دوستان مشکلی با این قضیه دارن اعلام کنن.کسایی هم که مایلن همکاری کنن اعلام کنن.شایدم از عوامل دوبله دعوت کنیم بیان که زحمت این قضیه به دوش خانم عبدالهی است.

ملک کار اولی

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان جمعه 21 مهر 1391 ساعت 15:24


کمک میکنیم.

مژده بشیری جمعه 21 مهر 1391 ساعت 15:25

کجا میخواید اکران کنید؟

در یکی از تالارهای دانشگاه هر کدوم که امور فرهنگی اجازه بده

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 21 مهر 1391 ساعت 23:30

سلام علیرضا خوب کاری میکنی
راستی کیفیت عالی ی ۵ گیگی شم من سراغ دارم

زهرا شاه توری شنبه 22 مهر 1391 ساعت 09:37

چ قد بامززه.فرصتی بود حتمن

راد یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 00:50

خیلی خوبه پسر
اینو میتونی در قالب یکی از اون فیلم هایی که تو اکران های هفتگی قراره پخش کنیم بیاری و با مدیدیرت اجرایی خودت پخشش کنی تا تو اکران های هفتگیمون یک انیمیشن هم داشته باشیم.

پریماه مرادپور یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 23:31

خیییلییی خوبه! من همکاری میکنم.

مژده بشیری دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 22:13

تاجایی که بتونم کمک میکنم. :‏)‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد