کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اتفاقاتی که افتاده

با خانوم مردیها صحبت کرده بودم در باب جا باز کردن توی فولدرها.گفتم چیه این همه موزیک ویدیو.پاک کنم؟به من گفتن بعضی هاش محشره و پیدا نمیشه اما پاپ ها رو میتونم پاک کنم.و دیگه گفتن در درجه اول هم چه فولدرهای دیگه یی بهتره پاک بشن به نظرشون.اینترتینمنت ها و ...حالا نمی دونم چه قدری جا باز بشه بعدش.آقای شکوری هم که گفتن میان راش های تدوین فیلم جدیدشونو پاک می کنن.هارد هم قراره یکی بهم قرض بده هفته دیگه.وقتی گرفتمش میگم که آقای شکوری به دوستشون بگن اون ۴۰۰ گیگ فیلم رو بیارن و سوا کنیم خوب هاشو:)  

 یکی تون هم چند تعداد فیلم ایرانی رو برده بوده و اسماشون هست توی اون دفتر کوچیکه.گویا این دوست عزیزمون پسشون نیاورده.پسشون بیارید و گرنه دیگه همون سیدی ها رم میذارم توی کامپیوتر  و توی فلشتون کپی میکنم و اصلش میمونه.

دیگه اینکه قرار بود من خانوم مردیها رو پنجشنبه هفته پیش ببینم تا با هم صحبت کنیم و یه توضیحاتی به من بدن.و فیلم هایی هم که دانلود کرده بودن رو بیارن اما متاسفانه جور نشد.و قرار شد هر وقت سرشون خلوت شد به من بگن. 

دیگه آقای فرامرزی قرار بود کامپیوتر رو ویروس کشی کنن.چون من کپی پیست هم نمی تونستم بکنم. 

همینا. 

دیگه اینکه یکی خودش رو معرفی کنه به عنوان معاون من.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرامرزی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 15:40

یه وقت فولدر اینترتینمنت رو کاملا نزنید پاک کنید؟
کلی فیلم خوب هم هست توش.

در کل آفرین

مطمئن باشین تا مجبور نشم نمیام صاف یه سری فیلم یه فولدریو پاک کنم.بعدشم کللی ازتون هی خواهم پرسید
شاه تو ری

مژده بشیری جمعه 21 مهر 1391 ساعت 15:19

آورین‏!‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد