کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیکتاتور-دموکرات-شخصیت کاریزماتیک

امروز عباس شکوری بنده را مبنی بر این که در روز سه شنبه از اعضای کانون خواستم تا چند دقیقه صبر کنند تا انیمیشن لوراکس را ببینیم مورد مواخذه قرار دادند.(حد اکثر زمان مورد نظر 6 ذقیقه!!) این قضیه با توجه به عدم پذیرش من بالا گرفت(محمد فرامرزی شاهد) و من کل صحبت را در چند بخش خلاصه می کنم.

1-عباس شکوری دیکتاتور مخفی یا شخصیت کاریزماتیک

شخصیت کاریزماتیک:فردی که دیگر اعضای گروه بر حسب یک سری مسایل از او حرف شنوی دارند فلمثل چون شکور با تجربه است یا حقوقدان است یا ....

2-رجحان ذموکراسی بر دیکتاتوری(یا بالعکس:دی)

نتیجه:بحث این گونه شد دموکراسی ممکن است کارایی نداشته باشد ولی دیکتاتوری در گروه هایی مثل کانون امکان تحقق ندارد (برای توضیح این بخش حضورا در خدمتم این جا مجال نیست) 

3-ازادی بیان در کانون تا چه اندازه!!!

توضیح مورد سوم:این که ایا فردی حق دارم با توجه به دموکراسی کانون اعضا را در جهت عدم شرکت در جلسات کانون ترغیب کند؟

دوستان مورد سوم فعلا توسط شکور در حال پیگیری است


نظرات 2 + ارسال نظر
طلاکوب پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 23:18

شکور یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 15:07

تو به شخصیت کاریزماتیک میگی دیکتاتور پنهان؟
من اگه کاریزما داشته باشم، خوشحال میشم
ولی دیکتاتوری تعریفش مشخصه
با کاریزمای صرف قابل جمع نیست
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد