کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخابات مسئول احراز عضویت افراد در نهاد تصمیم گیری کانون ...!!

طی مشکلاتی که واسه من پیش اومد.. امروز هرجور که شده بود خودمو رسوندم کانون تا اینکه مسئولیتم رو نیمه کاره نذارم ...  

بعد از جلسه کانون یه جلسه کوتاه توجیهی با خانومان پیروزبخت ، طلاکوب و مشعشع داشتیم تا اینکه توجیه بشن  

و بالاخره رای گیری مسئول بعدی احراز عضویت افراد در نهاد تصمیم گیری کانون ...!! 


کاندیدتانِ :‌ 

               ۱- خانوم الهه پیروزبخت 

               ۲- خانومان طلاکوب و مشعشع که توأمان با هم مسئولیت این سمت دشوار رو به عهده 

                   میگیرن ... ! 


ما هم که همچنان کوچیک همه شما .... ایشالا  طوری بشه که از ماه بعد در جوار دوستان باشیم.

نظرات 21 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 00:57

انتخاب خیلی سخته واسه من... چون هر سه عضو عالی و فعال هستن !
.
ولی خب اینجا بحث انتخاب ِ ... !‌ که خب معیار من پیشکسوت تر و.... نمیدونم دلیلی دیگه مبنی بر تفاوت نمیبینم ...
.
پس === >>>‌ خانوم پیروزبخت

شکور چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 13:35

موظف به ارائه ی سه اولویت هستی نه دوتا
سومی کو؟
یعنی گشتی و پیدا نکردی؟
به کسی پیشنهاد نمیدی؟
کس دیگه ای که مناسب باشه رو نمیشناسی که بهش پیشنهاد بدی؟
شکورم

خب حاج آقای شکوری عزیز...!!!‌ اینجوری که پیش بری منم مثه خودت کچل میکنی..؟؟؟؟‌
1-من یه بار تو وبلاگ پست گذاشتم که هرکی تمایل داره اعلام کنه ...!!
2- یه بار هم با محمد فرامرزی عزیز صحبتی داشتم که به جای من تو یه جلسه اعلام کنه که هرکی تمایل داره اعلام کنه...!!!
3- یه بار هم از طریق خانوم جهانی پیگیری کردم که بگن هرکی تمایل داره اعلام کنه ....!!
4- در نهایت هم که خودم کارمو پیچوندم اومدم جلسه و اعلام کردم که هرکی تمایل داره اعلام کنه...!!!
.
. به نظرتون الان کوتاهی از سمت منه که فقط خانومان پیروزبخت - طلاکوب و مشعشع - اعلام تمایل کردن.... !!!!
.
رامین بودم !!!!‌
-------------------------------------------------------------------------
خب اگر فقط مشکل گزینه ی سوم هست بنده فقط به عنوان همون گزینه در خدمتم.
اگه بخواید میتونید منو اولویت سوم خودتون قرار بدید...
اما...
فقط صرف کامل بودن کار نه انتخاب شدن و سایر مسائل.

جهان
---------------------------------------------------------------------------
نه من قبول نمیکنم... شما صلاحیت ندارید
رامین...!!!!‌

ترابی چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 20:15

منم به خانم پیروزبخت رای میدم

جهان چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 20:36

مگه قرار نیست کاندیدا 3 نفر باشن؟؟؟؟؟
آقای شکوری امروز هم اینو تو کانون تکرار کردن!!!

اما با این حال منم به الهه رای میدم.

جهان
-----------------------------------------------------------------------------
شما دیگه چرا این حرفو میزنید؟؟؟؟؟؟
اصن هرکی نفر سومی پیدا کرد من خودم بهش جایزه میدم..... !!!‌
خب نیست دیگه من چیکار کنم الان؟؟؟؟؟‌
فک کنم باید تو روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بزنم....
رامین !!!‌

پیروزبخت پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 00:29

من ک به خودم رای نمیدم
زیرا:
دلنازویاسمین دونفرن وبهترمیتونن ازپس مسولیت بربیان
اینم زیراداره:من سه شنبه ها کلاس ندارم خب!!!!!!!!شادبخام اخرهفتمو باجلسه کانون خراب نکنم مگه چیه؟!!!
درضمن این مسولیت درحالی که داشتیم منواقای کوری رد میشیدم به من پیشنهادشد!!!منو سرگردنه ورودی کانون خفت نمودندوگذاشتن تودامن من!!!!
شایان ذکراست اگرمن رای بیارم انان که درضمن جلسه سیگارمیکشندحاضری نخواهندخورد(استبدادکبیر)
دیگه لطفابه من رای ندید!!!بقیه دلایل را حوصله بیان نمیودن ندارم:d

شما با کنار گذاشتن حزب سیگاری ها کاملا از رسیدنتون به این سمت جلوگیری کردن.
راد هستم

فرامرزی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 00:44

هر دو گزینه به قدری نزدیکن که من دارم به ریزترین تفاوتها فکر میکنم.
به نظر من خانم پیروزبخت، حضورشون تو کانون به گونه ای تثبیت شده و اکثر مواقع هستن.
اما خانم ها مشعشع و طلاکوب، بنده های خدا انگار خجالت میکشن بیان کانون اما مشخصه که دوست دارن بیشتر بیان، ضمن اینکه به من قول دادن که دیگه مثل قبل شکسته پاره نیان جلسات رو و پیگیره کارا باشن.
از طرفی خانم پیروزبخت طوری که خودشون هم میگفتن خیلی دلشون با این کار نیست (در واقع داشتن رد میشدن) و رو اصرار شکوری پا جلو گذاشتن و تازه ایشون به انجام مسئولیت های دیگه فکر میکنن.
من رایم رو بعد از صحبت کردن با هر دو طرف اعلام میکنم

خانم ها طلاکوب و مشعشع

امیدوارم ازین به بعد بیشتر تو کانون ببینیمتون

آروین پارسا پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 01:30

خانم ‍پیروز بخت

جهان پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 10:41

خیلی ممنون آقای همت زاده
دیگه ما حتی صلاحیت گزینه شدنم نداریم؟؟؟
بشکنه این دست که نمک نداره
ما قصدمون کمک بود
به شدت مختارید
(راستی سوءتفاهم نشه ها!!!!من ناراحت نشدم!!)

یاسمین پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:18

طبیعتا منم به خودمون رای نمی دم!
خانم پیروزبخت

طلاکوب پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 15:07

به آقای فرامرزی :
سپاسگزار برای این همه دقت و مطالعه ای که انجام دادید!
والا بحث خجالت نیست ، مشکل کلاس های فشرده ماست! ولی خوشبختانه این ترم سه شنبه ها وقتمون نسبتا آزاده و جلسه ها رو میاییم.

سارا حنانی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 15:38

من به گروه دو نفره ی طلاکوب مشعشع رای میدم.چون فک کنم این باعث میشه اگه یه روز یه کدومشون نتونست دومی بیاد حداقل! یعنی کارشون منعطف تر میشه

به خانم طلاکوب پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 16:00

شما معلوم هست چیکار میکنید؟
تو اینجور مسائل مهم، تعارف و این چیزا اصلا نباید جایی داشته باشه...
عجیبه ها
شما دوست دارین مسئول احراز حق رای بشین یا نه؟
این دیگه چه جور رای دادنه؟
اونم دقیقا وقتی که خود خانم پیروزبخت میگن ترجیح میدن که رای نیارن...

در ضمن راد هستم

از سوی شکوری پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 16:18

شکوری چون الان مشغول درس خوندنه به من گفت به جاش بنویسم.
متن نامه به این مضمون است
"اینطور که معلومه احتمالا خانم پیروزبخت تو رودروایسی با من موندن و قبول کردن کاندیدا بشن،
از طرفی چون تو جلسه دیدم که خانم طلاکوب و خانم مشعشع علاقه دارن که مسئول این سمت بشن
و واقعا برای من فرقی نمیکنه کی مسئول بشه و هر دو گزینه یکسان هستن.
با این حساب من هم به
خانم طلاکوب و خانم مشعشع رای میدم."

راد هستم

زهرا شاه توری پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 16:36

دلناز و یاسمین.دوتایی خیلی خوبه.یکی نیومد اون یکی میاد.

زهرا شاه توری پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 16:44

درمورد روزنامه کثیرالانتشار با آقای همت زاده همدردی می کنم.دیگه الان دونه دونه دارم به بچه ها اس ام اس میدم که نمیخای مسئول آرشیو بشی؟

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 20:05

سلام با وجود اینکه خانم پیروز بخت همکلاسیم هستند ولی من.....
واسا ببینم من که خانم های محترم رو درست نمیشناسم .....
پس رای میدم به خانم پیروز ب........
اصلا بابا من چند جلسه از پارسال تا حالا نبودم حق رای ندارم
شرمنده خداحافظ

جهان جمعه 21 مهر 1391 ساعت 00:01


والا من فک نمی کردم الهه دوس نداشته باشه که مسئول نشه چون چند بار هم تو جلسه اعلام کرد که میشم!!
عجیبه!!
حالا که الهه واقعا رقبتی نداره پس بنده هم رایمو به دلناز و یاسمین تغییر میدم.

اصلاحیه:دوس نداشته باشه که مسئول "بشه"

جهان
----------------------------------------------------

من معذرت میخوام واقعا!!!
یه کامنت گذاشتم با 30 تا غلط املایی!!!!
رغبت درسته نه رقبت..

خودم

راد جمعه 21 مهر 1391 ساعت 00:21

عجب نظری میده این قربانی
چه میکنه این بازیکن

پیروزبخت یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 13:05

بحث تعارف نیست!!!
من کاندیدسوری هستم الکی رای خودتونو نسوزونید!!
این سیماهم بخاطراینکه صبای سه شنبه موردتمسخرمن قرارنگیره بهم رای داده که مجبورشم سه شنبه ها بیدارشم بیام دانشگاه
نذارید به اهداف شوم خودش دست پیداکنه!!!!

پریماه مرادپور یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 23:03

من به خانم ها طلاکوب و مشعشع رای میدم! شاید با گرفتن این سمت حضورشون تو کانون بیشتر بشه!!!

به رامین یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 19:43

شکورم
به نظر من باید باید «شخص خودت» به افرادی که به نظر خودت صلاحیت داشتن پیشنهاد میکردی و قانعشون میکردی
به نظر من که کمکاری کردی
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد