کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بله همه انتقاد هاتون وارد هست!

لابد تصوری که من از مسئولیت آرشیو داشتم با تصوری که بچه های کانون داشته ند فرق میکرده ست.خب من نتونسته م انتظارات شما رو ازیک مسئول آرشیو خوب برآورده کنم و صدای خیلی هاتون درومده.و حتی به شوخی هم بهم گفتید که عزلم میکنید.من قبل از اینکه بیام و مسئولیتم رو شروع کنم مثلا .به دبیرمون گفتم که حس می کنم که نتونم از پس مسئولیتی که قبول کردم بر بیام و چه کار باید بکنم به نظرش اونوقت.که ایشون گفتند که مشکل چی هست و من گفتم با دانلود مشکل دارم (که گویا نبض مسئولیت آرشیو هم محسوب میشود و بچه ها از در تو نیومده سراغ فیلمای جدیدو میگیرند).گفتم فکر کنم وقتم رو میگیره چون میخوام برای کنکور رشته مو عوض کنم و این سال آخری آدم بشم و درس بخونم و کلا فکر میکنم که نتونم.دبیرمون گفتن که از کسی کمک بگیرم برای دانلود و دیگه مرتب کردن فیلمها مگه بیشتر از یک ساعت وقت میگیره و گفتن که همین اول کاری نگم نمی تونم و پاشم بیام سر مسولیتم. 

ولی الان واقعا برام سخته که نمی تونم مسئول خوبی باشم. و دیگه نمیخام بمونم میگم کاشکی اینها رو زودتر نوشته بودم.که میخام استعفا بدم و برم.(بله دقیقا هیچ کاری نکرده.چون نمی تونم).اصلا کاشکی اسمم رو توی کامنت ننوشته بودم.خب الان معذرت بخوام که کافی نیست.دیگه هیچ کسی نیست که دلش بخواهد بیاید این مسئولیت رو قبول کندو قوی هم عمل کند؟یعنی معاون. 

پرسیدم از مسئول اساسنامه.بهم گفت معاون باید داشته باشم تا برم.حالا که ندارم چی؟ 

آره الان قشنگ توی اوج دارم ازتون خدافظی میکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبی چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 10:18

کانون جاییه که (به نظر من البته)هر کی همون روز اول اومده عضو شه،دنبال درد سر نبوده مطمئنا.دنبال این بوده که یه جایی باشه که وقتای بیکاری شو به جای این که هدر بده بیاد با یه گروهی باشه که سر یه چیز علاقه ی مشترک دارن.که اون یه چیز تو کانون ما اسمش فیلم و عکسه.تو این جمع باشن که از هم دیگه یه چیزایی یاد بگیرن،کار جمعی انجام بدن،دانسته هاشونو به بقیه انتقال بدن و..این جوری حس مطلوبیت حاصل شه.کارایی انجام شده تو کانون که با این که وقت گیر بوده و مسئول یا مدیر اجرایی وقت گذاشته،از استراحتش زده بعضی وقتا از کلاسش زده و خیلی کارای دیگه که ظاهرا خسته کننده و سخته،ولی این شخص با علاقه این کارا رو انجام داده و خسته که نشده هیچی،کلی هم بهش خوش گذشته!شما هم اگه الان نمیتونی دیگه،الزامی واسه موندنت نیس،چون این مکان دیگه اون حس رضایت رو بهت نمیده..

آیا مسئول آرشیو، موظف به دانلوده؟
میشه لینک قانونیش رو بذارید؟
شکورم
-----------------------------------------------------------------------------
تنها کسی که اون قیافه ی خسته و درمونده منو اون روز بعد جلسه دید تو بودی سمیه.نمی دونم منظور از ضعیف عمل کردن شاید اصلا همون
مرتب کردن هم بوده.من تازه سر کمبود جا و ویروس با مسئول کامپیوتر صحبت کرده بودم .آره من خسته شدم برای اینکه بین زندگی درسی و کانونیم تعادل برقرار نشده.مشکل اصلیم همینه.
شاه توری

شکورم چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 13:34

مسئول آرشیو ملزم به دانلود نیست!
کی همچین حرفی زده؟
مسئول اساسنامه؟
مسئولیت هاتون رو از مسئول اساسنامه جویا بشید و بس...
شکورم

نه مسئول اساسنامه نگفته.ولی این انتظاریه که بعد از خانوم مردیها همه از من دارن.از بس ایشون مسئول آرشیو خوبی بودن.تو همون چند تا اس ام اسی هم که با هم رد و بدل کردیم بهم گفتن که برم کارمو شروع کنم تا قراری بذاریم و صحبت کنیم.و خودم ببینم می فهمم و یه تقسیم بندی سادس.ولی اینکه بچه ها هر دفعه من رو میبینن اعتراض می کنن که چرا فیلم های جدید نیست توی آرشیو خب خیلی خسته کنندس.
شاه توری

فرامرزی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 00:25

من هنوزم میگم خانم شاهتوری، شما میتونین این کارو انجام بدین
کاری به نظری که دیگران راجع به این وظایف این سمت دارن نداشته باشید، شما وظایفتون رو میدونین و طبق اون میرین جلو و این بین باید نظر افراد رو به این موضوع جلب کنیم که آقایون، خانوما!!!
بابا!!!
به خدا وظیفه ی مسئول آرشیو دانلود یا تهیه ی فیلم نیست، فقط نگهداری و مرتب کردن آرشیوه. البته گسترش آرشیو هم در حیطه ی وظایف این مسئول هست، اما در حد توانش، آخه گیر آوردن خیلی از فیلم ها برای مسئولینی که اینترنت درست حسابی ندارن، واقعا دردسره!
نگاه به خانم مردیها نکنیم، ایشون تمام شرایط رو برای تهیه ی فیلم ها داشتن، شرایطی از قبیل علی محیط و فکر میکنم همین بس... و دیگه لازم نیست به اینترنت نامحدودشون اشاره کنم.

مژده بشیری پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:58

اتفاقأ همه انتقادها وارد نیست‏ زهرا‏!‏ تاجایی که من میدونم،درواقع اززمانی که من میدونم مسئولین باید قدرت پاسخگویی و جواب دادن به سوالات اعضارو داشته باشن، توأم کاملأ همینکارو باتوجه به اساسنامه و حیطه وظایفت میتونی انجام بدی. اگه بچه ها فیلم های جدید میخوان وظیفه ای به دوش تو نیست‏، و تومیتونی این موضوع رو بااستناد به اساسنامه براشون حل کنی، هم این موضوع هم هر موضوعی که به مسئولیتت ربط داشته باشه ازین راه حل شدنیه...حالا میمونه بحث سمیه محبوبی که کاملا به خودت بستگی داره. اگه ازون جنبه بخوای ازپیشمون بری حق داری، ولی بدون که ما ناراحت میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد