کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه

اول از همه باید بگم که جلسه در یک مکان غیر معمول برگزار شد...پشت در تالار امام علی!!! اونم به خاطر پر بودن آلاچیق...
ودوم اینکه به دلیل زیاد بودن حجم مطالب مطرح شده و افرادی که وقت خواستن واسه حرف زدن مجبور شدم یه کم خشک و محکم جلسه رو مدیریت کنم که به همه مطالب برسیم ...ازین بابت از بچه ها عذر خواهی میکنم
و اما جلسه دوم سال جدید با صحبتای عباس شکوری در باره اکران فیلم در سالهای گذشته و تاثیرش در جذب ورودی جدیدها شروع شد که متاسفانه امسال این موضوع پیگیری نشده و فرامرزی گفت که شاید به دلیل نبودن فیلم خوب روی پرده این روزهای سینمای ایرانه ....در ادامه عباس از علاقه اش به سلسله اکران ژانر وسترن و فیلمهای سرجیو لیونه و در انتها رنگو گفت و همچنین بتمن جدید و اینکه تا ۲۷ام که خودش مشغوله این فیلم ها رو به امور فرهنگی برسونیم (خانوم ترابی این مسئولیت رو قبول کردن )برای بازبینی و مجوز پخش و قرار شد جزییات بیشتر رو در وبلاگ اعلام کنه( زمان و اسم دقیق همه فیلم ها)  

مجید ارشادی در باره کلاس بازیگری گفت و قرار شد با هر کس صلاح دونست هماهنگ کنه چون رای گیری اولیه در باره کلاس بازیگری بوده و استاد مطرح نبود... 

آقای سلیمی ورودی جدید در باره علاقه اش به برگزاری کلاس فیلمنامه گفت و قرار شد بچه ها کمکش کنن 

موسوی در باره راه اندازی نشریه کانون فیلم گفت و اینکه این پروژه رو در ابتدا به صورت شخصی جلو میبره ...امیدوارم موفق بشه چون واقعا کار سختیه 

خانوم جهانی پور به دنبال جایگزین مدیر اجرایی برای پخش مستند بود و (هست...اگه کسی دوست داره اعلام کنه ) گفت فردا جلسه ای با حضور مهدی رسولی برای تصمیم گیری در باره کلاس تصویر برداری برگزار می شه 

رامین همت زاده در جلسه حضور داشت و در عین ناباوری سالم موند...ایشون به طور ناگهانی از سمت احراز حق رای استعفا دادن و با موافقت خانوم پیروزبخت احتمالا ایشون جایگزین رامین میشن 

خانوم مرادپور به دنبال معاون مسئول کانکس بودن که در میان سیل بی نظیر مشتاقان (فقط خودم ) بنده انتخاب شدم 

خانوم شاهتوری مسئول آرشیو از صحبت با خانوم مردیها و گرفتن هارد (از ایشون؟؟)گفتن 

در نهایت محمد فرامرزی  از پخش تیزر  لابه لای اکرانها برای اکران هفته بعد و تبلیغ برای کانون در بین اکران های عباس گفت.... 

  

نظرات 17 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 20:12


آقای فرامرزی اینکه من دیگه نمی تونم تو جلسه ها شرکت کنم تقصیر شماست دیگه
من از چشم شما می بینم
این همه روز خدا چرا فقط واسه سه شنبه رای گرفتین؟

milad سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 21:32

like

علیرضا م سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 22:05

منم اول از هرچیز امیدوارم امور فرهنگی در قدم اول جوابش مثبت باشد.
امیدوارم . . .

زهرا شاه توری سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 23:11

نه خیر اگه گوش میکردین و نمیپریدین وسط حرفم برای انتقاد(که البته وارد است) گفتم که دوستی قراره هاردش رو به من قرض بده

milad سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 23:18

khano0m hannany az kodom ghesmat mitonim matlab inja benevisim???!!!!

خب رفع شد ظاهرا!

رامین چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 00:27

محبوبی چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 10:25

با سلام.من دیروز خیلی با برنامه ریزی داشتم جلو میومدم(از خوابگاه به سمت جلسه)بعد تا رسیدم جلو دانشکده حقوق،یهو یه مشکلی پیش اومد که مجبور شدم راهی رو که اومده بودم برگردم!
(این لحظه 5 دقیقه به 12 بود)
و این جوری شد که به جلسه نرسیدم...

سلیمبان چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 10:56

من در حمایت از خانوم حنانی عدم حضورم رو میندازم گردن آقای فرامرزی
نه که کوتاه ترین دیواره

مسعود چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 12:27

سلام دوستان امروز صبح محمد فرامرزی من رو فیلمم کرد!!!!!!!!!
خانم جهان بعد از جلسه سریع رفتم کاری داشتید؟

جریان چیه؟
شکورم
---------------------------------------------------------------------------
نه کار خاصی نبود.
خواستم بدونم دقیقا آقای زرگری که دو بار پشت در کانون!!!!!!!!مونده بودن دقیقا کی هستن.چون به عنوان مسئول کانکس اون زمان خیلی از این بابت ناراحت بودم که البته بعدا فهمیدم گویا جای کانکسو اشتباه متوجه شده بودین.

جهان

به خانم حنانی چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 13:27

به نظر من باید یه رای گیری دیگه انجام بشه با این عنوان
افراد فقط به یکی از این گزینه ها رای بدن
شنبه
یکشنبه
دوشنبه
سه شنبه
چهارشنبه
(همگی 12-13)
شکورم

به میلاد چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 13:29

بسیار کار معرکه ای میکنی که لایک میذاری
اینهمه ما دهنمون مو برداشت و به بچه ها گفتیم که به هر طریقی تو وبلاگ اعلام کنن که پست رو خونده ان، هیچ کس به خرجش نرفت
ولی تو سال کفی ورودی جدید کانون از همون اول داری کار درست رو انجام میدی
قربون دایی
شکورم

به عنوان یک سابقه دار خفن وبلاگی حرفای آقای شکوری رو به شدت تایید میکنم.
آفرین بر شما!!

جهان

به اشکان چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 13:31

ایراد هات:
1- تاجایی که من دیدم، گزینه های حق رای دو تا شدن و نیاز به اعلام با اولویت بندی از طرف مسئول حق رای و سپس رای گیری نهاد تصمیم گیریه...فقط خانم پیروز بخت نیست
2- تو هم نمیتونی الان خودت رو به عنوان معاون مسئول بدونی بلکه باید مسئول با اولویت بندی، 3نفر رو اعلام کنه و نهاد تصمیم گیری از بینشون (یا حتی خارج از اون سه نفر) یکی رو ا نتخاب کنه...

آیا درست میگم خانم محبوبی؟
شکورم

به اشکان چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 14:06

آورین مسئولیت اساسنامه ایت رو خوب انجام میدی
فقط لیست حاضرین رو نمیزنی؟
شکورم

جهان چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 20:45

اصلاحیه:
بنده عرض کردم اگه مشتاقان چهارشنبه باشند جلسه داریم!!!
که بعدش قرار شد با آقای رسولی صحبت کنم و اگه لازم شد پست بزارم واسه امروز که دیگه لازم نشد و پست نذاشتم دیروز!!

فرامرزی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 02:54

من این رو هم گفتم که 2تا گروه میخواهیم
تبلیغات و سانسور

به مسعود:
من چیکار کردم حاجی؟؟؟

به شکوری:
میلاد سال چهاره

محبوبی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:36

بله،خانم مراد پور باید اولویت هاشونو به نهاد تصمیم گیری معرفی کنن بعد رای گیری شه.هم چنین مسئول احراز حق رای...

به فرامرزی یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 20:01

برا ما همتون سال کفی هستید بچه جون
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد