کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول آرشیو

یه آرشیو فیلم 400گیگی اعم از فیلم های ایرانی و خارجی یکی از دوستان دارن که دوست دارن به کانون بدن...اگه ممکنه یه فکری برای این حجم فیلم بکنید که بگم بیاره این دوستمون

شکور...

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 17:18

فیلم های تکراری که خیلی تو آرشیو زیاده رو با راش های فیلم های بچه تو آرشیو رو پاک کنین.

بسیار حرف درستی میزنی
من سعی میکنم تا 28مهر راش های تردید رو پاک کنم
ولی با این حال بازم جا کم داریم
...
البت قسمت زیادی از فیلم هایی که داده خواهد شد، تکراری خواهند بود تکراری خواهند بود ولی نمیتونیم هارد بنده خدا رو نگه داریم که ... یه جایی باشه همه رو خالی کنیم و بعد دسته بندی...
شکورم

زهرا شاه توری دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 20:02

کللن چیزهای اضافه ی دیگری هم هست.باشه من یک فکری میکنم.بهتون خبر میدم اونوقت
خودمم کلی فیلم و انیمیشن دارم که دوست دارم با بچه ها تقسیم کنم.

milad سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 21:31

like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد