کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عنوان ندارد

دیروز سر صبر اون سی دی ها و دیوی دی های توی کمد رو مرتب کردم و گذاشتم توی اون بسته استوانه یی ها.موضوعاشونم روشون نوشتم .تعدادی مدیدی هم بودند که روشون هیچچی نوشته نشده بود و من نمی دونستم حتی خام هستند یا نه.به استوانه ی بی نام انتقال پیدا کردند.در همین اثنا من متوجه شدم که اکثر کلیپ ها و عکس های کانون توی دی وی دی و آرشیو شده هستند البته فک نکنم توی کامپیوتر جای زیادی رو اهم اشغال کرده باشند .دیگه اینکه چقد موزیک .اون فولدر در حال ترکیدن میباشد.خب مگه کانون فیلم و عکس نیست اونهمه آلبوم اونجا چه می کنند.خیلی جا گرفته ند ها.قصد دیگه م هم مرتب کردن فولدری موسوم به آرشیو موقت -توی پرانتز فرامرزی- بود که چون تعداد فیلماش به نسبت کمتر از بقیه فولدر ها بود ژانر شون رو هم پدا کرده بودم اما وقت نشد جابجا شون کنم .گویا آقای توپ شکن هم چند عددی فیلم آوردند .هر وقت دقیق متوجه شدم چی بودند و متعلق به چه فولدری می نویسم اینجا.و در همین پست جا دارد تشککر کنم از اقای موسوی که دارن به من در دانلود فیلم کمک می کنن .حالا با تعداد معدودی هم که شده.چون من در دانلود فیلم با مشکلاتی مواجهم  و هر کس دیگه یی هم که داوطلب بشه در این زمینه کمکم کنه استقبال می کنم.

متاسف که هستم برای دیر نوشتنم.دیروز کانون بودم اما درگیر کار دیگه یی شدم.طراحی یک پوستر برای روز جهانی کودک.همینجا از تون خواهش می کنم اگه یه وقتی خواستید یک پوستری رو به من بدید خب زودتر بگید که این البته برای خودتان بهتر است!

خب همینجا هر کی علاقمنده و حس می کنه می تونه مسئول آینده این سمت باشه بگه تو نظرات.چون خودم فعلا نمی دونم تا نگید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوبی یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 11:39

آفرین!.
ازین جمله ی آخر منظورت انتخاب معاونه؟

بلی
شاهتوری

سارا حنانی یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 21:24

نخسته

فرامرزی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 03:13

آفرین بر شما
خب چرا به من نمیدید لیست دانلود هایی که باید انجام بشه
من که اعلام آمادگی کرده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد